روز نخست، شانزدهمین دوره آموزشی آشنایی با فرآیندهای مراکز رشد در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان؛

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، حلقه‌ واسط تبدیل علم به ثروت

با اصلاح سه حلقه چاه عمیق، ۶۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت منابع آبی شهرضا افزوده شد.
کد خبر: ۱۴۴۵۶۹۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ مدیر عامل شرکت آبفای استان اصفهان با بیان اینکه نیاز آب شرب در منطقه شهرضا، در پیک مصرف ۴۵۰ الی ۵۰۰ لیتر در ثانیه است اعلام کرد: تولید آب شرب در منطقه شهرضا حدود ۳۸۰ الی ۴۰۰ لیتر در ثانیه است که بیانگر کمبود ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب شرب این منطقه است.

حسین اکبریان افزود: در یک سال اخیر با اصلاح این سه حلقه چاه عمیق، تا حدودی کمبود آب شرب در منطقه شهرضا برطرف می شود.

وی از بهره برداری  یک حلقه چاه تا پایان سال در منطقه شهرضا خبر داد و تصریح کرد: با تامین صورت گرفته و مجوزهای اخذ شده یک حلقه چاه جدید جهت افزایش ظرفیت تامین منطقه حفاری گردید وتا پایان سال با ظرفیت ۴۵ لیتر در ثانیه در مدار بهره برداری قرار می گیرد .

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به بهره برداری از چاه های استیجاری در زمان پیک مصرف در فصل تابستان گفت: برای تامین پایدار آب شرب منطقه در فصل تابستان که شامل ۲ شهر و ۲۳ روستا است علاوه بر تدابیر صورت گرفته بهره برداری از سه حلقه چاه استیجاری با ظرفیت ۲۵ لیتر در ثانیه نیز مد نظر قرار دارد.

اکبریان در خصوص تامین پایدار آب شرب روستاها در منطقه شهرضا گفت: با تغییر الکترو پمپ ها در چاه های مناطق روستایی زمینه آب شرب پایدار روستاها نیزفراهم شده است که این امر نه تنها موجب تولید آب با فشار مناسب و مستمر از چاهها می شود بلکه تاثیر بسزایی نیز در کاهش مصرف انرژی برق دارد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها