همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۱۱۱ طرح تجمیعی شرکت مخابرات در روستای "سنته" بخش رودپی جنوبی شهرستان ساری با حضور نوبخت، فرماندار مرکز استان افتتاح شد و به بهره برداری رسید. ‎
کد خبر: ۱۴۴۴۴۰۵

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،فرماندار ساری در جریان افتتاح، این طرح ها را شامل توسعه سایت تلفن همراه، افزایش تکنولوژی تلفن همراه، ارتباطات پهن باند فیبر به خانه یا اف‌تی‌تی اچ، اجرای فیبر نوری و تبدیل کابل هوایی به زمینی و میزان اعتبار هزینه شده برای اجرا و تکمیل این طرح را ۸۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

محمدعلی نوبخت، کاهش ترافیک موبایل و افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت در روستاها را از جمله مزایای طرح های افتتاحی عنوان کرد و اظهار داشت: از مجموع ۱۱۱ طرح تجمیعی شرکت مخابرات، ۷۶ طرح با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در مناطق شهری و ۳۵ طرح نیز با ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار در مناطق روستایی افتتاح شده و به بهره برداری رسیده است.

وی فرارسیدن دهه فجر را فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردها و بیان خدمات ارزشمند نظام به مردم دانست و اظهار کرد: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی، خدماتی که به برکت انقلاب در بخش های مختلف به مردم ارایه شده است را بازگو کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها