رييس كل دادگستری استان اصفهان:

شب‌های دهه فجر، ليالی قدر انقلاب اسلامی

طرح ده شب ده مسجد در دو شب ابتدايي دهه فجر در مساجد محله‌‌هاي رهنان و برازنده برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۴۰۰۵

جام جم آنلاین اصفهان؛ اين طرح كه از زمان حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمين اسداله جعفری به عنوان رييس كل دادگستری در استان اصفهان، و با ابتكار وي، در شب‌هاي دهه فجر در دو سال گذشته در اصفهان برگزار شد امسال نيز با دستور وي و همت معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان در ده مسجد اصفهان اجرا مي‌شود.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين اسداله جعفري رئيس كل دادگستري استان در تشريح اين خبر گفت: به مناسبت ايام الله دهه فجر، طرح ده شب ده مسجد، دهه فجر امسال با همكاري دادگستري، سازمان‌هاي تابعه قوه‌قضاييه در استان و نهادهاي اجرايي، نظامي و انتظامي در ده مسجد اصفهان اجرا مي‌شود.

وي شب‌هاي دهه فجر را ليالي قدر انقلاب اسلامي خواند و خاطرنشان كرد: شب‌هاي دهه فجر، ليالي قدر انقلاب اسلامي است و هدف از اجراي ده شب ده مسجد در اين شب‌هاي مبارك، انجام جهاد تبيين در خصوص دستاورد‌هاي مهم انقلاب و روشن‌گري درخصوص برنامه‌ها، اقدامات و توطئه‌هاي دشمنان است.

رئيس دستگاه قضايي استان افزود: در حاشيه اين مراسم با برگزاري ميز خدمت توسط مسئولان قضايي و اجرايي اصفهان، به مشكلات مردم رسيدگي مي شود.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين جعفري ادامه داد: در پايان دهه فجر نيز كارگروه‌هاي ويژه‌اي تشكيل خواهد شد كه در قالب آن، مسائل و مشكلات مطروحه از سوي مردم در اين ميز‌خدمت‌ها دسته‌بندي و تا حصول نتيجه نهايي پيگيري خواهد شد و اين كم‌ترين خدمتي است كه بايد به مردم شريف ارائه دهيم چرا كه آنان صاحبان اصلي اين انقلاب هستند.

گفتني است طرح ده شب ده مسجد، شب دوازدهم بهمن‌ماه در مسجد اميرالمومنين (ع) محله رهنان و در شب سيزدهم در مسجد بقية‌الله (عج) محله برازنده اجرا شد و در شب‌هاي چهاردهم و پانزدهم به ترتيب در مسجد اعظم واقع در خيابان مقداد و  مسجد الله‌اكبر در محله فردوان خيابان امام خميني (ره) اجرا مي‌شود.

ضمنا دادستان مركز استان وش برخي از معاونان رئيس كل و روسا و دادستان‌هاي حوزه‌هاي قضايي با هماهنگي انجام شده در مساجد سطح استان در اين ايام حضور پيدا كرده،ضمن ايراد سخنراني و ارائه گزارش عملكرد دادگستري استان، نسبت به برپايي ميز خدمت اقدام مي نمايند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها