بازدید رهبر معظم انقلاب اسلامی از غرفه فولاد مبارکه در نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل؛

مدیرعامل فولاد مباركه آخرین دستاوردهای این شركت را به مقام معظم رهبری ارائه كرد

روابط عمومی دادگستری استان اصفهان:

آیین تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی بخش ورزنه برگزار شد

کد خبر: ۱۴۴۴۰۰۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ در این آیین محمدحسین آقایی معاون قضایی رییس کل و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی گفت: امروز در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیم این انقلاب در پیش روی همگان قابل مشاهده است؛ دستاوردهایی که به واسطه تلاش ها و رشادت های اقشار مختلف مردم در سایه رهبری معظم انقلاب در حوزه های مختلف بهداشت، صنعت، ورزش، فناوری و... به دست آمده است.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در جایگاهی قرار گرفته که معادلات منطقه‌ای بدون در نظر گرفتن ایران پیش نخواهد رفت و دلیل این شکوه و عظمت ایمان به خداوند متعال و بصیرت و آگاهی مردم ولایتمدار و حرکت در مسیر ترسیمی ولی فقیه است.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان افزود: قوه قضاییه نیز در راستای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده وظایف محوله در قانون اساسی در رسیدگی و صدور حکم در مورد تظلمات، تعدیات، شکایات، حل و فصل دعاوی و رفع خصومات، احیای حقوق عامه و گسترش عدل و آزادی‌های مشروع، نظارت بر حسن اجرای قوانین، کشف جرم و تعقیب و مجازات و تعزیر مجرمین را به نحو احسن به انجام برساند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان ادامه داد: در دوره جدید ریاست قوه قضاییه نیز اقدامات خوبی در حوزه های مختلف انجام شده و شرایط به نحوی شده که در دورترین نقاط دسترسی به خدمات قضایی سهل و آسان شده است.

آقایی با اشاره به اطاله دادرسی به عنوان یکی از معضلات اساسی پیش روی قوه قضاییه و دادگستری کل استان نیز گفت: یکی از این اقدامات در این خصوص تأمین منابع انسانی و نیروی اداری و قضایی بود که با اقدامات انجام شده و پیگیری های ریاست کل دادگستری استان در آزمون سال ۱۴۰۰، ۷۷۶ نفر نیروی اداری برای دستگاه قضایی استان جذب شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از تلاش ها و خدمات بیش از سه ساله محمدسجاد شاه سنایی با اهداء لوح، تقدیر و طی حکمی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه سجاد امینی به عنوان رییس جدید حوزه قضایی بخش ورزنه معرفی شد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها