شروع بهره برداری و آغاز عملیات اجرائی 11 پروژه شرکت آب منطقه ای استان در دهه فجر سال جاری

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از شروع بهره برداری و آغاز عملیات اجرائی 11 پروژه شرکت آب منطقه ای استان در دهه مبارک فجر سال جاری خبر داد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از شروع بهره برداری و آغاز عملیات اجرائی 11 پروژه شرکت آب منطقه ای استان در دهه مبارک فجر سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۳۰۷۶
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، دکتر ایرج حیدریان اظهار کرد: از این تعداد، 10 پروژه آماده بهره برداری می باشند و  عملیات اجرائی یک پروژه نیز شروع می شود که مجموع اعتبار هزینه شده و مورد نیاز آنها بالغ بر 760 میلیارد تومان می باشد.
وی بیان کرد: از این پروژه ها 3 پروژه در بخش عرضه آب، یک پروژه در بخش بهبود بهره برداری و حفاظت منابع آب و 7 پروژه در بخش مهندسی رودخانه است. در بخش عرضه آب یک حلقه چاه با آبدهی 15 لیتر بر ثانیه در شهر گنبد کاووس و یک باب مخزن به حجم 5 هزار متر مکعب مخزن در شهر کردکوی  در بخش آب شرب استان وارد مدار بهره برداری می شوند. .
دکتر حیدریان بیان کرد: دیواره سازی و ساماندهی رودخانه های انجیراب و زنگیان، دیواره سازی و ساماندهی رودخانه آق سو، دیواره سازی و ساماندهی رودخانه گرگانرود، دیواره سازی و ساماندهی رودخانه قره چای رامیان و... و نیز مرمت ایستگاه های هیدرومتری از جمله مهم ترین پروژه های شرکت آب منطقه ای استان هستند که عملیات اجرایی آنها باتمام رسیده و همزمان با دهه فجر سالجاری مورد بهره برداری قرار می گیرند. ایشان همچنین تاکید کردند اجرای زهکش های اصلی و سیلاب بر ناحیه 2 طرح زهکشی اراضی پروژه اجرایی شرکت آب منطقه ای استان در دهه مبارک فجر سال 1402 می باشد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها