اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی در این استان طی دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۲۹۰۰
نویسنده اسدالله ابراهیمی

عزیزی با بیان این خبر اظهار کرد: یکی از این پروژه ها زمین خاکی تنیس در شهرستان بجنورد است که برای ساخت آن بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان مانه و سملقان نیز سه پروژه ورزشی به بهره برداری می رسد، گفت: این پروژه ها شامل زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال کیکانلو و روستای چشمه قربان شادی است.

عزیزی افزود: در شهرستان راز و جرگلان نیز سه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال یکه صعود، بچه دره و مزارلق به بهره برداری می رسند.

به گفته وی  در شهرستان شیروان زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال زیارت و خانلق و گود باستانی شیروان به بهره برداری خواهند رسید.

این مقام مسئول بیان کرد: بهره برداری از پروژه های زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال اسفراین و خانه جوانان شیروان از دیگر پروژه ها است.

وی تصریح کرد: برای ساخت زمین چمن های مصنوعی مینی فوتبال حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و برای احداث گود باستانی دو میلیارد تومان و برای خانه جوانان نیز سه میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها