پوشش رسانه‌ای اجلاس استانی نماز در البرز

شبکه البرز اجلاس استانی نماز را به صورت زنده به روی آنتن برد.
شبکه البرز اجلاس استانی نماز را به صورت زنده به روی آنتن برد.
کد خبر: ۱۴۴۱۹۲۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شبکه البرز اجلاس استانی نماز را که با حضور امام جمعه و نماینده، ولی فقیه، مدیر ستاد اقامه نماز، علما و روحانیون، مدیران، دانش آموزان و دانشجویان که در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، به صورت زنده از شبکه استانی و شبکه خبر پخش کرد.
در این اجلاس با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه نماز یک سیرت بوده که انسان را به تعالی می‌رساند یادآور شدند اگر سعادت دنیا و آخرت را می‌خواهیم باید در ترویج و برپایی نماز اول وقت همت کنیم و نسل نوجوان و جوان خود را به آن ترقیب نماییم.
لازم به ذکر است صدا و سیمای البرز ۲۲۲۰۰ دقیقه برنامه به منظور ترویج فرهنگ نماز در شبکه استانی رادیو و تلویزیون و همچنین فضای مجازی تولید و پخش کرده است.
صدا و سیمای البرز در این حوزه بر اهمیت رسانه و ترویج فرهنگ نماز نسل نوجوان و جوان تاکید داشته و اقدام به تولید محتوا کرده که با استقبال مدیران و مروجان فرهنگ اقامه نماز مواجه شده است؛ از جمله آن پویش نماز نسل نو می‌باشد که از طریق فضای مجازی ارتباط بین نسل نوجوان و جوان با رسانه ملی در امر نماز برقرار شده و تصاویر برگزیده نماز جماعت مدارس در تولیدات مربوطه به تصویر کشیده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها