طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران؛

خودرویتان را در مراکز غیرمجاز گازسوز نکنید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:

تعطیلی ۱۰۷ مرکز غیر مجاز زیبایی در فارس

با پیگیری و تلاش‌های کارشناسان اداره نظارت و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی درمانی دانشگاه، ۱۰۷ مرکز غیر مجاز ارایه دهنده خدمات زیبایی از ابتدای امسال تاکنون در شیراز و شهرستان‌های استان شناسایی و تعطیل شده است.
کد خبر: ۱۴۴۱۸۶۷

به گزارش جام جم آنلاین،شریفی با تاکید بر اینکه همه مکان‌های ارایه دهنده خدمات پزشکی، باید مجوز قانونی و تابلوی معتبر داشته باشند، افزود: هر گونه خدمات پزشکی بدون حضور پزشک، حتی در مراکز دارای مجوز، اقدام غیرقانونی و مخاطره آمیز است و مردم در مراجعه به این مراکز لازم است از حضور پزشک اطمینان پیدا کنند.

دکتر شریفی با بیان اینکه شهروندان، فریب تبلیغات خدمات زیبایی پوست و مو را در فضای مجازی نخورند، ادامه داد: درصد بالایی از صفحاتی که در شبکه‌های مجازی خدمات زیبایی را تبلیغ می‌کند، آدرس مشخصی ندارند و غیرمجاز هستند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: .دخالت افراد بدون صلاحیت در امور سلامت، به لحاظ قانونی تخلف و جرم محسوب شده و با افراد خاطی، برابر قانون برخورد می‌شود. 
وی توصیه کرد: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایت وزارت بهداشت به شماره تلفن ۱۹۰ و یا شماره تلفن ۱۸۱۹ مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت شبانه روزی گزارش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها