رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از رصد اقدامات انتخاباتی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۱۳۱۷

به گزارش جام جم آنلاین، حجت الاسلام موحدی راد در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان با اشاره به اینکه اقدامات انتخاباتی همه افرادی که برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند رصد می‌شوند گفت: در گذشته هر ضابطی گزارش تخلفات را به دادگستری ارسال می‌کرد، اما امسال هیئتی تشکل شده و پس از بررسی و پالایش تخلفات، برای رسیدگی به دادستانی ارسال می‌شود.
وی با تاکید بر آموزش عوامل اجرایی گفت: در کنار عوامل اجرایی باید برای نامزد‌ها قوانین و تخلفات انتخابانی را آموزش داد و حتی به مردم هم این قوانین و موضوعات مرتبط اطلاع رسانی شود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین با اشاره به اینکه امروز نگاه دنیا به انتخابات است و حضور پر رنگ مردم پاسخی به یاوه گویی‌های دشمنان است گفت: باید در کنار برخورد با تخلفات انتخاباتی زمینه را برای حضور پرشور مردم و رقابت سالم نامزد‌ها در انتخابات فراهم کنیم.
حجت الاسلام نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم گفت: در انتخابات اصل بر پیشگیریست، اما اگر کسی قانون را زیر پا بگذارد رسیدگی خواهد شد.
حجت الاسلام یعقوبی رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان هم با اشاره به اینکه در استان تخلفات انتخاباتی جدی نداریم گفت: باید در کنار رسیدگی به تخلفات انتخاباتی همه مردم و مسئولان به برگزاری انتخاباتی پرشور هم کمک کنند.
محمودآبادی معاون خبر صدا و سیمای استان هم با اشاره به پخش تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۴ شبکه ویژه انتخابات در ۴ حوزه انتخابیه استان گفت: این اقدام صدا و سیما قطعا موجب شور انتخاباتی و آشنایی بیشتر مردم با نامزد‌ها خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها