یک نماینده ادوار مجلس گفت: اقدام سپاه علیه تروریستها و عوامل موساد، اقدامی بسیار شایسته بود و نشان می دهد که متجاوزان به کشورمان پاسخ قاطعی دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۴۴۱۲۸۸

منصور حقیقت پور در گفتگو با جام جم آنلاین در خصوص حمله سپاه پاسداران به مقرهای جاسوسی در خارج از مرزهای کشور گفت: این اقدام بسیار شایسته ای بود که البته مقداری دیر صورت گرفت،  چرا که سپاه باید به قدری روی جریانات اشراف داشته باشد که اجازه ندهد حتی یک ساعت از اقدامات جنایتکارانه آنها بگذرد و سریعا باید پاسخ قعطعانه بدهد.

وی در عین حال تصریح کرد:  اقدام سپاه به تمامی متجاوزانی که به خودشان اجازه ورود به کشورمان را می دهند و اقدامات تروریستی انجام می دهند  پاسخشان همین موشک ها است.

این کارشناس مسائل بین الملل گفت: اقدامات نظامی ایران در مرز با اقلیم کردستان یک کنش مشروع است، این اقدامات بعد از هشدارهای بسیار انجام می‌شود و در واکنش به اقدمات ضد انقلابیون و منافقین و موساد و آمریکا علیه امنیت ملی کشور است.

وی ادامه داد: معتقدم این اقدامات مورد حمایت تمام جریان‌های سیاسی ایران است چرا که مساله امنیت ملی خط قرمز است و هیچ جریانی حق عبور از آن را ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها