بهبود ارائه خدمات به مردم استان با اجرای مدیریت دانش
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در گفتگو اختصاصی با جام جم البرز مطرح کرد؛

بهبود ارائه خدمات به مردم استان با اجرای مدیریت دانش

استاندار البرز گفت: بانوان در انتخابات پیش رو با عقلانیت و شور بعنوان الگو و پیشرو، نقش آفرین خواهند بود.
استاندار البرز گفت: بانوان در انتخابات پیش رو با عقلانیت و شور بعنوان الگو و پیشرو، نقش آفرین خواهند بود.
کد خبر: ۱۴۴۰۲۵۲

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت زن به نقش بانوان در ادوار و گردنه‌های سخت تاریخی کشور، پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: بی شک اگر ایثارگری ها، حمایت‌ها و جانفشانی‌های بانوان، شانه به شانه مرد‌ها نبود، اکنون به چنین افتخار و قدرتی دست نمی‌یافتیم.

عبداللهی بیان کرد: بانوان ایرانی به تاسی از بانو فاطمه زهرا (س)، همواره با ایمان راسخ، نجابت، وقار و اقتدار در عرصه‌های سخت و پیچیده مقابله با دشمنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، حضور موثر داشته اند.

وی گفت: حدود نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و به طور قطع طبق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در جامعه و مسئولیت‌های اجتماعی نقش یکسانی را با مرد‌ها دارند.

استاندار البرز افزود: رهبر فرزانه انقلاب با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در پست‌های مدیریتی، جنسیت را محدودیتی برای تصدی مناصب نمی‌دانند.

وی گفت: بر این باور هستیم که بانوان در انجام تعهدات و وظایف محوله، بسیار کوشا، دقیق و منظم هستند و با حساسیت نسبت به تحقق اهداف، ورود می‌کنند.

عبداللهی افزود: در انتخابات پیش رو نیز همچون گذشته شاهد خواهیم بود که بانوان ایران اسلامی با عقلانیت و شور بعنوان الگو و پیشرو در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری حضور پررنگی را به رخ جهانیان بکشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها