اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: گروه جهادی الکفیل برای خدمات‌دهی درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی و نیازمندان استان از امروز به مدت چهار روز در استان آغاز به کار خواهند کرد.
کد خبر: ۱۴۳۹۹۸۵
نویسنده اسدالله ابراهیمی

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ شمالی صبح امروز در حاشیه آغاز به کار گروه جهادی الکفیل به خبرنگار جام جم گفت: با توجه به قیمت‌های بالای تعرفه‌های دندانپزشکی و درمانی از گروه جهادی الکفیل درخواست کمک به نیازمندان انجام شد که با برنامه‌ریزی انجام شده این گروه جهادی به مدت ۴ روز از ۱۹تا ۲۲ دی ماه در استان حضور یافته و به ارائه خدمات مختلف به نیازمندان خواهند پرداخت.

وی گفت: قبل از حضور این گروه جهادی گروه های هدف تحت حمایت کمیته امداد غربالگری شدند و بر اساس نیازشان و برنامه ریزی انجام شده  در این ۴ روز در محل مصلی شهرستان بجنورد از خدمات استفاده خواهند کرد.

الهی راد با بیان اینکه بیش از ۷۰ پزشک متخصص از داخل و خارج استان در این اردوی فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: بیش از ۸نوع خدمت درمانی از جمله انجام خدمات دندانپزشکی، بینایی سنجی، مغز و اعصاب، داخلی، اطفال، زنان، فیزیوتراپی و... برای نیازمندان انجام خواهد شد.

برپایی اردوی درمانی گروه جهادی الکفیل در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: بیماران شناسایی شده از جامعه تحت حمایت در شهرستان بجنورد و شهرستان های استان هستند .

گفتنی است؛ این اردو با همکاری دستگاه های اجرایی، صنایع استان، خیرین و نیکوکاران در حال برگزاری است و پیش بینی می شود بیش از 3 هزار نیازمند از خدمات این گروه در این مدت بهره مند شوند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها