اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با اشاره به فرارسیدن شب یلدا گفت: پویش یلدای مهربانی به یاری نیازمندان استان می‌آید
کد خبر: ۱۴۳۶۰۹۳
نویسنده اسدالله ابراهیمی

مجید الهی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم ، اظهار کرد: این پویش با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی هم‌استانی‌ها برای تامین بخشی از نیازهای معیشتی نیازمندان از جمله میوه، آجیل و شیرینی برای توزیع بین افراد نیازمند تحت پوشش این نهاد در شب یلدا در حال برگزاری است.

وی افزود: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود اعم از میوه و شیرینی را به این اداره کل یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند تا افراد نیازمند در شادی‌های شب یلدا سهیم باشند.

الهی‌راد ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۰۶۱۰_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ و کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷ * به دست نیازمندان برسانند.

وی گفت: با هدف کمک به خرید شب یلدای ایتام و نیازمندان تحت حمایت پویش یلدای مهربانی از اواسط آذر ماه شروع شده و تلاش می‌کنیم کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کنیم و در فرصت باقی‌مانده به ایتام و نیازمندان تحویل دهیم./ خراسان شمالی ـخبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها