مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در راستای حمایت از مردم غزه، یک شهرک صهیونیست‌نشین و چهار پایگاه نظامیان اشغالگر را در شمال «اسرائیل» هدف حمله موشکی قرار داد.
کد خبر: ۱۴۳۹۸۵۹

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اصابت مستقیم موشک به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی بدون فعال شدن آژیر‌های هشدار خبر دادند.

خبرنگار المیادین همچنین از حمله موشکی از مناطق جنوبی لبنان به منطقه «الجلیل اعلی» در شمال اراضی اشغالی بدون فعال شدن آژیر‌های خطر خبر داد و افزود که پایگاه‌های الجرداح، رویسات العلم و حدب البستان هدف حمله موشکی از جنوب لبنان قرار گرفت.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین در نوار غزه، این سه پایگاه را با سلاح مناسب و با دقت هدف قرار داده و خسارت‌هایی را بر دشمن صهیونیستی تحمیل کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از حمله با موشک ضدزره از جنوب لبنان به یگان مهندسی و تأسیسات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «هار دوف» یا همان مزارع اشغالی شبعا و وارد آمدن خسارت به آن خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این حملات، شهرک‌های العدیسه، کفرکلا، الوزانی و کفرشوبا در جنوب لبنان را هدف آتش توپخانه قرار داد.

ارتش اشغالگر همچنین در ادامه حملات کورکورانه خود به مناطق مسکونی در جنوب لبنان، یک خودرو غیرنظامی را در منطقه «خربه سلم» هدف حمله پهپادی قرار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها