حزب‌ الله لبنان اعلام کرد که ۳ موضع صهیونیستی را در شمال اراضی اشغالی با موشک و تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.
کد خبر: ۱۴۳۹۹۱۶

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان اعلام کرد که موضع صهیونیستی «رویسات العلم» در مزارع اشغالی شبعا را با موشک هدف قرار داده و به نظامیان و تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی آسیب قطعی وارد کرده است.

همچنین حزب‌الله لبنان از هدف قراردادن تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در «شتولا» واقع در شمال اراضی اشغالی با تسلیحات مناسب و به هلاکت‌رسیدن یا زخمی‌شدن آنان خبر داد.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف موضع صهیونیستی «جل العلام» نیز از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان با موشک هدف گرفته شدند.

خبرنگار المیادین اعلام کرد که موضع صهیونیستی برکه ریشا نیز برای دومین بار در روز جاری از سمت لبنان با آتش سنگین هدف قرار گرفته است.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که آژیر هشدار در منطقه‌های اشغالی شلومی و راس الناقوره به صدا درآمده است.

همچنین رسانه‌های عبری از به صدادرآمدن آژیر هشدار در المالکیه، یفتاح، دیشون و رموت نفتالی از بیم رخنه پهپادی از سمت لبنان خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یکی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر شلیک موشک ضدزره به سوی منطقه اشغالی کوه «دوف» در نزدیک مرز لبنان زخمی شده است.

رسانه‌های عبری زبان نیز اعلام کردند که بر اثر حمله‌های انجام‌شده از سمت لبنان یک ساختمان در شهرک صهیونیستی «شتولا» آسیب دیده و یک نفر نیز زخمی شده است.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های کفرشوبا، راشیا الفخار، الهباریه و الفردیس در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها