تکلیف نیمکت پرسپولیس فردا مشخص می‌شود

۷خوان استعفا

مدیرعامل سرخ های پایتخت تشریح کرد:

آخرین وضعیت سرمربی پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از جدایی قطعی یحیی گل محمدی خبر داد و گفت: کمیته فنی ۱۰ گزینه خارجی را برای انجام مذاکرات پیشنهاد داده است که در حال بررسی شرایط آن‌ها هستیم.
کد خبر: ۱۴۳۹۷۰۲

به گزارش جام جم آنلاین، رضا درویش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمع بندی نهایی را انجام داده ایم و تفاهمنامه برای جدایی یحیی گل محمدی آماده شده است. ۱۰ گزینه برای جانشینی گل محمدی مشخص شده و کمیته فنی در حال بررسی گزینه‌ها است.

درویش ادامه داد: من اصلا نگفته ام که گل محمدی حال و روز خوشی ندارد و ماشاالله اوضاع او بسیار خوب است. یحیی به من گفته بود با توجه به شرایط فعلی فوتبال ایران نمی‌تواند به ادامه کار خود بپردازد.

او در خصوص بازگشت برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس گفت: کمیته فنی باشگاه در حال بررسی گزینه‌ها است و از ۱۰ گزینه موجود برنامه خواسته ایم و بهترین گزینه که باعث خوشحالی هواداران خواهد شد به عنوان سرمربی معرفی می‌شود.

درویش بیان کرد: با همه گزینه‌ها به طور یکسان در حال مذاکره هستیم و تا آخر هفته جاری تکلیف سرمربی پرسپولیس مشخص خواهد شد. همه گزینه‌ها خارجی هستند و با هیچ مربی داخلی مذاکره نکرده ایم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب بازیکنان برای نیم فصل دوم بیان کرد: فعلا با بازیکنی مذاکره نکرده ایم و با جذب مربی با بازیکنانی که به ما اعلام کند مذاکره می‌کنیم.

او افزود: گل محمدی روی تصمیم خود بابت جدایی از پرسپولیس اصرار داشت. یکسری اتفاقات در این فصل در فوتبال ایران رخ داد که در ۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده است. ما گل محمدی را فراموش نمی‌کنیم و از او بابت کار‌هایی که انجام خواهیم داد مشورت می‌گیریم.

درویش تصریح کرد: به طور رسمی اکنون اعلام می‌کنم که از امروز (یکشنبه ۱۷ دی) یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس نیست و گزینه‌ای را به عنوان جانشین گل محمدی معرفی می‌کنیم که باعث خوشحالی هواداران شود و نام هیچ فردی را اعلام نمی‌کنم.

او خاطرنشان کرد: گزینه‌ای را انتخاب می‌کنیم که تیم را به سمت قهرمانی نزدیک کند و هواداران از این موضوع مطمین باشند. روز گذشته شنبه ۱۶ دی جلسه هیات مدیره برگزار شد و اعضای هیات مدیره تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی جدید را به من واگذار کردند.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: دیگران هر طور که بخواهند برای باشگاه خود هزینه می‌کنند، اما زمانی که نوبت به ما می‌رسد آقایان می‌گویند که باید سقف رعایت شود و ما هم ملزم به رعایت قانون هستیم.

درویش درخصوص پرداخت مالیات برانکو ایوانکوویچ گفت: حدود دو، ۳ ماه قبل مالیات این مربی پرداخت شده و او از این بابت مشکلی نخواهد داشت. فقط جریمه مالیات برانکو باقی مانده که با نامه نگاری با سازمان مالیاتی انشاالله این موضوع هم حل خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص بازگشت لوکادیا (بازیکن سابق پرسپولیس) بیان کرد: اصلا قراری به جذب این بازیکن نبوده و نیست. چند پیرامون مسایل مختلف با مدیربرنامه‌های او مذاکراتی داشته ایم که این اشتباه از ما بود. زمانی که این بازیکن در بهترین حالت ممکن پرسپولیس را ترک کرد اصلا نباید با او وارد مذاکره می‌شدیم، و اکنون پیگیر ۳۵۰ هزار دلاری که باید به باشگاه پرداخت کند، هستیم.

او در خصوص ساخت ورزشگاه اختصاصی برای پرسپولیس گفت: ما در حد توان هزینه می‌کنیم و مانند برخی از دوستان نیستیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص آغاز تمرینات این تیم گفت: مربیان خارجی پرسپولیس از روز جمعه وارد تهران می‌شوند و تمرینات با حضور اوسمار دستیار گل محمدی از روز شنبه آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها