مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

نخستین رویداد مردمی اشتغال در آذربایجان‌شرقی برگزار شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین رویداد مردمی اشتغال با حضور بیش از ۵۰ کارفرما در آذربایجان‌شرقی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۹۳۷۹
نویسنده امین بیل ساز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: حسین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در این رویداد جویندگان کار به صورت مستقیم با توجه به توانایی و رشته تحصیلی خود با کارفرمایان مشاوره و مصاحبه کرده و در نهایت به کار مشغول خواهند شد. 

وی با اشاره به اینکه این رویداد با دعوت از کارفرمایان، کارجویان و موسسات کاریابی‌های داخلی در مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، ادامه داد: در این دیدار بزرگ مردمی، فرصت‌های شغلی اعلام و نیروی کار مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی همزمان بصورت مستقیم به واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی استان معرفی شدند. 

وی خاطر نشان کرد: از جویندگان کار خواهش می‌کنم به مهارت افزایی متناسب با بازار کار را در اولویت‌ قرار دهند چرا که در آینده مشکلی در فرصت شغلی نخواهیم داشت بلکه مشکل بر سر مهارت خواهد بود که باید متناسب با نیاز بازار کار ارتقا داده شود.

فرماندار تبریز نیز در ادامه گفت: در این رویداد با مراجعه مردم ۶۰درصد از مطالبات آنها به حق بوده که با مطرح کردن چهره به چهره از حل آنها مضایقه نخواهیم کرد. 

یونس فاتح افزود: در این رویداد کارخانجاتی که با نیروی کار مواجه هستند به مراجعه کنندگان مشاوره شغلی داده و اگر فردی توانایی داشته باشد ظرف ۲۴ یا ۴۸ساعت آینده مشغول به کار خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها