بهانه‌ای برای وام ندادن
«جام‌جم» از مقاومت بانک‌ها برای اعطای تسهیلات بدون ضامن در قالب اعتبار سنجی گزارش می‌دهد

بهانه‌ای برای وام ندادن

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: برخی میوه فروشی‌ها در یاسوج، میوه و تره بار درجه دو و سه را به قیمت درجه یک به مردم می‌فروشند.
کد خبر: ۱۴۳۸۷۵۹

به گزارش جام جم آنلاین،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از بازار سطح شهر یاسوج بازدید کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در بازدید از بازار یاسوج گفت: برخی واحد‌های میوه و تره بار، میوه‌های ضعیف و درجه دو و سه را به عنوان درجه یک با قیمت مصوب به مردم عرضه می‌کنند که ضمن اصلاح قیمت و ارائه تذکر‌های لازم، برای تعدادی نیز پرونده تعزیراتی تشکیل شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به راه اندازی سامانه رهتاب در استان افزود: سامانه‌ای به نام سامانه رهتاب (راهکار هوشمند مدیریت و بهینه سازی زنجیره کالا‌های اساسی) با هدف کنترل و نظارت الکترونیکی بر قیمت ها، توزیع عادلانه کالا‌ها و تنظیم بازار کالا‌ها و اقلام ضروری به زودی در استان شروع به کار خواهد کرد.
معتمدی افزود: این سامانه امکان خرید امن و راحت برای اقشار مختلف، کنترل قیمت و رصد کالا‌ها و جلوگیری از احتکار و قاچاق را به دنبال دارد.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، معاون اقتصادی سازمان اطلاعات، معاون بهبود تولیدات دامی و مدیر توسعه بازرگانی سازمان، مدیر محترم جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد، مدیرکل تعاون روستایی استان، بازرسین تنظیم بازار شهرستان، نماینده اداره تعزیرات حکومتی، نماینده صمت، رئیس اتاق اصناف و مسئول صنف میوه و تره بار، عسگری و معتمدی پور را در این بازدید همراهی می‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها