یک صاحبنظر مسائل منطقه:

اتهام‌زنی‌های منطقه‌ای آمریکا به ایران بی‌معنی است

نماینده ادوار مجلس اتهام زنی‌های پهپادی آمریکا علیه ایران را به معنی اعلام ورشکستکی نظامی و امنیتی اش در دنیا دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران کاری به این دست ماجراجویی‌ها ندارد.
کد خبر: ۱۴۳۷۹۹۸

منصور حقیقت پور درباره ادعای پهپادی آمریکا علیه ایران به خبرنگار جام‌ جم آنلاین گفت: اتهام زنی‌های آمریکا علیه ایران تمامی ندارد.

وی با بیان اینکه آمریکا بخشی از جنایت جنگی و استمرار جنگ غزه است، تصریح کرد: اینگونه اتهام زنی‌ها علیه ایران به نوعی سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی است.

حقیقت پور همچنین اینگونه اتهام زنی‌های آمریکا را در جهت مصرف داخلی خود عنوان کرد و افزود: آمریکا برای توسعه نظامی خود باید دشمن فرضی تولید کند و بر پایه این دشمن به مردم کشورش القا کند که در حال تهدید مستقیم است و به این ترتیب باید خصور نظامی و بودجه نظامی خود را افزایش دهد.

این کارشناس روابط بین الملل گفت: اگر آمریکا از پهپاد‌ها می‌ترسد و در مقابل چند پهپاد تا این اندازه آسیب پذیر است که مجبور به اتهام زنی می‌شود پس دیگر نباید ادعای ابرقدرتی کند.

وی ادامه داد: عنوان کردن اینگونه اتهام زنی‌ها از سوی آمریکا به معنی اعلام ورشکستکی نظامی و امنیتی در دنیا است. حقیقت پور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کاری به ماجراجویی ندارد، اظهار کرد: برق اقتدار ایران چشم آمریکا را کور کرده و همین کفایت می‌کند.

این کارشناس روابط بین الملل تاکید کرد: دولت آمریکا از نظر حقوقی و... در جایگاهی قرار ندارد که چنین اتهام‌ها و ادعا‌هایی را علیه جمهوری اسلامی مطرح کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها