سلامت آب همدان تایید شده است

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان همدان گفت: سلامت آب همدان با آزمایشات مکرر دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب و فاضلاب استان و مراجع نظارتی مورد تائید قرار گرفته است و آب سالم و استاندارد وارد شبکه می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۶۴۸۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، رضا اخلاص‌مند در بازدید از تصفیه‌خانه‌ی شیخی‌جان مهاجران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با راه‌اندازی خط انتقال آب از سد تالوار به همدان، قدرت انتقال یک‌هزار و ۸۰۰ لیتر آب بر ثانیه وجود دارد که در حال حاضر با قدرت یک هزار و ۴۰۰ لیتر بر ثانیه انتقال آب صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای استان همدان افزود: تاکنون در این ابَر پروژه‌ی آبرسانی نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان با عنایت شخص رییس‌جمهور و وزیر نیرو و پیگیری استاندار همدان هزینه شده است.

وی بیان کرد: پروژه‌ آبرسانی از سد تالوار به همدان پس از ۱۷ سال در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی به بیش‌ از ۸۸ درصد رسیده و خط انتقال ۱۴۸ کیلومتری و خط بای‌پس نیز با حمایت قاسمی‌فرزاد استاندار همدان به صورت کامل تکمیل شده است.

اخلاص‌مند ادامه داد: سلامت آب همدان با آزمایشات مکرر دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب و فاضلاب استان و مراجع نظارتی مورد تائید قرار گرفته است و آب سالم و استاندارد وارد شبکه می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای استان همدان عنوان کرد: در ایستگاه پمپاژ اول ۲۲۰ متر، ایستگاه دوم نیز ۲۲۰ متر و در ایستگاه سوم ۱۳۶ متر ارتفاع داریم که در مجموع ارتفاع ایستگاه‌های پمپاژ آب از سد تالوار ۵۷۶ متر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در خط انتقال و تصفیه‌خانه، پمپ‌ها، تابلوبرق‌ها و الکتروموتورها تکمیل شده و در حال محوطه‌سازی هستیم.

newsQrCode
برچسب ها: همدان آب سد تالوار
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها