مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

۱۵۰ درصد مصوبات حوزه مسوولیت اجتماعی گاز گلستان محقق شد

طالبی، مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: 150 درصد مصوبات حوزه مسوولیت اجتماعی گاز گلستان محقق شد.
طالبی، مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: 150 درصد مصوبات حوزه مسوولیت اجتماعی گاز گلستان محقق شد.
کد خبر: ۱۴۳۵۹۴۲
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان علی طالبی،  اظهار کرد: یکی از مصوبات سفر دور اول رییس جمهور به استان در بخش مسوولیت اجتماعی این شرکت، کمک به هزینه لوله‌کشی گاز منازل افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و نیازمندان بود که ۱۵۰ درصد این مصوبه محقق شد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان افزود: مصوبه هیات دولت در این زمینه، کمک ۵۰ میلیاردی شرکت گاز بود که در ۲ سال اخیر ۷۵ میلیارد ریال در این بخش هزینه شد.

وی یادآورشد: یکی دیگر از مصوبات مربوط به شرکت گاز گلستان در سفر اول رییس جمهور، گازرسانی به ۱۹ روستا بود که تمامی این پروژه ها سال گذشته به اتمام رسید.

طالبی خاطرنشان کرد: گلستان ۹۵۰ روستای دارای قابلیت گازرسانی دارد که تاکنون   ۹۴۰ روستا از نعمت گازطبیعی بهره مند شده اند  و گازرسانی به ۱۰ روستای باقیمانده نیز تا پایان امسال انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ادامه داد: در سفر دوم رییس جمهور به استان ،افتتاح ایستگاه تقلیل فشار گازبصیرآباد  را  جهت افزایش ظرفیت و ایجاد زیرساختها داریم تا بتوانیم به ناترازی گاز کمک کنیم که این ایستگاه  با مجموع اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید که ظرفیت این ایستگاه در حال حاضر ۵۰ هزار مترمکعب بر ساعت است که به ۱۰۰ هزار مترمکعب بر ساعت خواهد رسید.

طالبی یادآورشد:همچنین درسفر دوم رییس جمهور عملیات اتصال خطوط فشار متوسط شهرهای مختلف استان به ویژه در نواحی شمال، مرکز و غرب گلستان اجرا خواهد شد.

 وی همچنین گفت: در راستای مدیریت بهینه مصرف، تعمیر و بررسی وضعیت موتورخانه‌های منازل به صورت رایگان در انجام خواهد شد که در این راستا سال گذشته بهینه سازی ۳۰۰ مدرسه و ۴۰۰ واحد مسکونی انجام شد که نتیجه آن صرفه‌جویی یک میلیون مترمکعب گاز بود.

طالبی با تاکید بر ضرورت استفاده بهینه از گاز به خصوص در فصل سرما گفت: میزان مصرف ماهانه حدود ۶ درصد مشترکان خانگی گلستان بیش از هزار مترمکعب است که این افراد مشمول افزایش قیمت تعرفه خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان اظهار کرد: یکی از طرح‌های مدیریت مصرف، تعویض بخاری‌های گازسوز غیراستاندارد است که در راستای اجرای این طرح ملی، سهمیه گلستان واگذاری حدود ۱۰۰ هزار بخاری استاندارد است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها