اگر قصد سفر به شهرهای مختلف ایران را دارید شناخت هتل‌های تراز اول و لوکس اولین کاری است که باید انجام دهید. برای نمونه افرادی که سفر به مشهد را در برنامه خود دارند برای داشتن اقامتی راحت می‌توانند هتل سارینا مشهد را انتخاب کنند.
اگر قصد سفر به شهرهای مختلف ایران را دارید شناخت هتل‌های تراز اول و لوکس اولین کاری است که باید انجام دهید. برای نمونه افرادی که سفر به مشهد را در برنامه خود دارند برای داشتن اقامتی راحت می‌توانند هتل سارینا مشهد را انتخاب کنند.
کد خبر: ۱۴۳۵۷۲۰

به‌طور کلی باید گفت هرچه تعداد ستاره‌های یک هتل بیشتر باشد یعنی خدمات و امکانات رفاهی بیشتری در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اما در این بین برخی هتل‌ها توانسته‌اند رضایت افراد بیشتری را به‌دست بیاورند.

اقامتگا‌ه‌های لوکس و لاکچری با وجود قیمت بالایی که برای هر شب اقامت تعیین کرده‌اند به شما در کسب تجربه عالی از سفر کمک می‌کنند. به همین دلیل نیز شناخت این مکان‌ها اهمیت دارد. در این متن به‌معرفی بهترین هتل‌های ایران پرداخته‌ایم برای شناخت آن‌ها تا انتهای متن با ما همراه باشید.

هتل سارینا مشهد

یکی از بهترین هتل‌های لوکس ایران که در سال 1398 افتتاح شد هتل سارینا است. این مجموعه در سال‌های محدود فعالیت خود توانست نظر بسیاری از گردشگران و زائران داخلی و خارجی را به‌خود جلب کند.

با در نظر گرفتن اینکه هتل سارینا توانسته موفق به دریافت 4 ستاره شود متوجه امکانات و خدمات متعدد آن می‌شویم. این مجموعه دارای 212 اتاق و سوئیت در 6 طبقه است و ازاین‌رو همواره می‌تواند میزبان گردشگران داخلی و خارجی باشد.

یکی از جذابیت‌های اقامت در هتل سارینا موقعیت مکانی خوب آن بوده به‌گونه‌ای که دسترسی به اماکن و جاذبه‌های گردشگری مانند حرم مطهر، مقبره گنبد سبز، بوستان باغ ملی، بازار جنت، خانه تاریخی داروغه، بازاررضا، کاروان‌سرای باباقدرت، بوستان وحدت، مقبره نادرشاه افشار و بسیاری از جاهای دیدنی مشهد به‌راحتی امکان‌پذیر است.

از مهم‌ترین امکانات هتل سارینا مشهد باید به لابی، سرویس بهداشتی در لابی و به‌صورت مجزا در هر اتاق، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، سالن سرو صبحانه، آسانسور، صندوق امانات، امکانات برای معلولین، تا‌کسی‌سرویس شبانه‌روزی، اتاق چمدان، سرویس به حرم رایگان و خدمات بیدارباش اشاره کرد.

هتل های تراز اول ایران

هتل ترنچ کیش

این هتل دریایی با جذابیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود به یکی از بهترین و گران‌ترین هتل‌های ایران تبدیل شده است. این مکان اقامتی همچنین توانست 5 ستاره به‌دست بیاورد تا از هر نظری به‌عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته‌ شود.

هتل ترنج دارای 2 فاز ساحلی و دریایی است تا افراد بتوانند با توجه به علاقه خود یکی از این فازها را انتخاب کنند. در بخش دریایی شاهد سوئیت‌هایی هستیم که تماشای گیاهان دریایی از طریق پنجره‌های بزرگ و شیشه‌ای آن‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر است.

در بخش ساحلی این هتل نیز کافی‌شاپی با تخت‌های چوبی تاسیس شده تا بتوانید برای مدتی روی این تخت‌ها استراحت کنید و از فضا به‌خوبی بهره‌مند شوید. همچنین این بخش مجهز به رستوران ساحلی نیز هست.

هتل سورینت مریم کیش

با توجه به اینکه کیش قطب گردشگری ایران به‌شمار می‌آید جای تعجبی ندارد که بیشتر هتل‌های تراز اول در این جزیره تاسیس شده باشند. هتل 4 ستاره سورینت مریم یکی از لوکس‌ترین مکان‌های اقامتی ایران بوده که در کیش تاسیس شده است.

از جذابیت‌های این هتل باید به معماری خاص و باروک اروپایی آن اشاره کرد. همچنین اتاق وسوئیت‌های موجود در این هتل همگی از بهترین خدمات و امکانات بهره‌مند هستند تا بتوانند آرامش و راحتی مسافران را تضمین کنند.

هتل سورینت مریم دسترسی راحتی به ساحل و برخی مراکز تجاری مهم کیش دارد. همچنین از امکانات آن باید به رستوران، کافی‌شاپ، اتاق بازی و اینترنت رایگان در بخش‌های مختلف اشاره کرد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

از هتل‌های مشهد و کیش که بگذریم نوبت معرفی بهترین هتل‌های پایتخت است. این شهر مهم و مدرن ایران همواره شاهد حضور گردشگران از شهرها و کشورهای مختلف بوده و ازاین‌رو باید هتل‌های جذابی مانند اسپیناس پالاس در آن وجود داشته باشد.

هتل اسپنیاس یک مجموعه تکمیلی از خدمات متنوع است و در 20 طبقه انواع اتاق، سوئیت‌های جونیور، پریزیدنت و رویال را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در این هتل رستوران‌‌هایی برای سرو غذای ایرانی و فرنگی وجود دارد تا گردشگران بتوانند از خوراک‌های بین‌المللی نیز میل کنند.

هتل های تراز اول ایران

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان از قدیمی‌ترین هتل‌های پایتخت به‌شمار می‌آید اما این مجموعه به‌دلیل فضای رقابتی و همچنین ارائه بهترین خدمات در سال‌های گذشته تمام بخش‌ها را مورد بازسازی قرار داد و اکنون شاهد مکان اقامتی لوکس با بهترین خدمات و امکانات هستیم.

در این هتل امکانات متعددی مانند رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی بیچه، سرو و ارکیده، سالن‌های ورزشی، انواع اتاق و سوئیت با خدمات لوکس و مرکز تجاری تاسیس شده تا افراد حین اقامت، راحتی بیشتری داشته باشند.

هتل کایا لاله پارک تبریز

هتل کایا توسط سرمایه‌گذاران ترکیه تاسیس شده و متعلق به مجموعه هتل‌های کایا است. این هتل در یکی از بهترین مناطق شهر تبریز یعنی شمال غربی و در نزدیکی مرکز خرید لاله پارک تاسیس شده و ازاین‌رو باید گفت موقعیت مکانی خوبی دارد.

در این هتل لوکس 220 اتاق و سوئیت تاسیس شده که همگی از بهترین امکانات یعنی تلفن، سشوار، مینی‌بار، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق الکترونیکی و سرویس بهداشتی برخوردار هستند.

امکانات کلی هتل نیز شامل مجموعه ورزشی کامل مجهز به سونا خشک، یوگا، سونای بخار، اتاق‌های پیلاتس، مرکز سلامت، مراقبت‌های پوستی، ماساژ و حمام ترک است. در رستوران‌ این هتل نیز می‌توانید غذاهای ایرانی یا فرنگی را با توجه به ذائقه خود سفارش دهید.

این هتل همچنین دارای سالن‌های پذیرایی متنوع است تا افراد بتوانند جشن‌ها، همایش‌ها و مراسم‌های مختلف را در آن‌ها برگزار کنند. اقامت در این هتل لوکس باعث جذاب‌تر شدن اقامت شما در تبریز می‌شود. اما  از چه روشی می‌توان این مکان‌ها را رزرو کرد؟

رزرو هتل‌های تراز اول ایران از طریق فلای تودی

فلای تودی سامانه‌ای است که از طریق آن می‌توانید تمام هتل‌های تراز اول، متوسط و حتی معمولی داخلی را رزرو کنید. همچنین در این سامانه امکان رزرو هتل‌های خارجی وجود دارد. از سوی دیگر برای تهیه بلیط هواپیما یا قطار نیز می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

جمع‌بندی

شهرهای مختلف ایران دارای جاذبه‌های گردشگری متنوع هستند. به همین دلیل نیز سفر به آن‌ها در بین گردشگران داخلی و توریست‌های خارجی همواره رایج است. ازاین‌رو هتل‌های لوکس و مجهز بسیاری در کشور تاسیس شده تا بتوانند میزبان این افراد باشند.

از مهم‌ترین، لوکس‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های ایران باید به هتل سارینا مشهد، هتل ترنج کیش، هتل سورینت مریم کیش، اسپیناس پالاس تهران، آزادی تهران و کایا لاله پارک تبریز اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها