کد خبر: ۱۴۳۵۲۶۰

سفر نوروزی به شیراز و اقامت در هتل‌ شیراز در فصل بهار می‌تواند انتخابی منحصر به فرد برای گذراندن ایام عید نوروز شما باشد. البته بهترین فصل سفر برای دیدار با شهر شیراز فروردین ماه است. زمانی که تمام شکوفه‌های اطلسی‌، شب بوها و بنفشه‌ها با روی باز و چهره‌ای گشاده به استقبال شما می‌آیند و عطر بهار نارنج زودتر از قدوم شما خود را به پیشوازتان می‌رساند. البته تصور عامه افراد این است که اردیبهشت شیراز بی‌مثل و مانندترین ماه سال است. اما واقعیت این است که این موضوع مطرح شده تا در فروردین ماه شیراز با هجوم مسافران و گردشگران روبرو نباشد و عده‌ای از مسافران نیز بعد از فروردین و در اردیبهشت ماه سفر خود به شیراز را انجام دهند.

سفر به شیراز و تماشای تمام زیبایی‌ها

شهر شیراز در بیشتر فصول سال گردشگران و مسافران زیادی دارد. بر همین اساس شهری گردشگر پذیر و همواره شلوغ است. شهری که هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و مسافرخانه‌های متعددی نیز در آن طراحی و ساخته شده‌اند که همگی در کنار هم از گردشگران و مسافران این شهر به خوبی پذیرایی خواهند کرد. جالب است بدانید که شهر شیراز در کنار هتل‌های لوکس ۵ ستاره و بی‌نظیری که دارد، اقامتگاه‌های بوم گردی جذاب و متفاوتی را نیز برای تجربه اقامت در فضای بومی و سنتی شهر شیراز قدیم برای گردشگران مسافران فراهم کرده است.

حالا ما در این مطلب با هم سفری بهاره به شهر راز و گشت و گذاری در هتل ‌های شیراز خواهیم داشت. ضمن اینکه 2 هتل فوق‌العاده از هتل‌های 3 ستاره این شهر را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل پارک شیراز

هتل پارک شیراز

اولین هتل از بهترین اقامتگاه‌های این شهر هتل پارک شیراز نام دارد. این هتل 3 ستاره که در زمینی با مساحت تقریبی ۸۰۰۰ متر مربع ساخته شده در سال ۱۳۳۸ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. بنای این هتل متعلق به دوران پیش از انقلاب است و در سال ۱۳۹۰ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. در حال حاضر این هتل مجهز به جدیدترین و به روزترین خدمات و امکانات روز هتلداری در جهان است. هتلی ۸ طبقه با ۱۳۵ اتاق، واحد اقامتی، سوئیت و با بهترین امکانات و با کیفیت‌ترین خدمات که به خوبی از گردشگران و مهمانان خود پذیرایی می‌کند. از جاذبه‌های این هتل محوطه سرسبز و ۵۰۰۰ متری آن است که با بهترین گل‌ها و گیاهان و درختان کهنسال پوشانده شده و شما را به تماشای مناظری طبیعی و بدیع مهمان می‌کند.

موقعیت مکانی هتل پارک شیراز

هتل پارک شیراز دقیقاً در خیابان چهارراه زند و در قلب تجاری شهر شیراز واقع شده است. به همین دلیل دسترسی آسان و اولیه‌ای به ارگ کریم خانی، حمام وکیل، بازار وکیل، مسجد وکیل، مسجد نصیرالملک، حرم شاهچراغ، عمارت شاپوری، نارنجستان قوام، خانه و موزه زینت الملک، آرامگاه حافظ، تالار حافظ، باغ ملی، پارک آزادی، باغ جهان نما، لونا پارک شیراز، دروازه قرآن، موزه پارس یا باغ نظر، آرامگاه باباکوهی، موزه سنگ هفت تنان، موزه مشاهیر چهل مقام، پارک کوهپایه شیراز و غیره دارد.

همچنین بد نیست بدانید که فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی شهید دستغیب ۱۱ کیلومتر، تا ترمینال مدرس ۴ کیلومتر، تا ترمینال کاراندیش ۴ کیلومتر، تا ترمینال امیرکبیر ۱۴ کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن شیراز ۲۳ کیلومتر است.

هتل جهانگردی شیراز

هتل چهانگردی شیراز دومین هتل است 3 ستاره از میان هتل‌ های شیراز ، هتل جهانگردی یا مجتمع جهانگردی است که از باسابقه‌ترین اقامتگاه‌ها در حوزه گردشگری شهر شیراز و استان فارس به حساب می‌آید. این هتل در سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز کرد. اما در سال ۱۳۸۳ یعنی دقیقاً ۹ سال بعد با هدف ارتقاء بخشیدن به کیفیت خدمات خود به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. این مجموعه اقامتی ۴۴ سوییت، اتاق و واحد اقامتی دارد و در محوطه‌ای زیبا و سرسبزی با بلوک‌هایی به شکل ساختمان‌های 2 طبقه و همینطور 3 طبقه از گردشگران و مسافران خود به خوبی پذیرایی خواهد کرد. بد نیست بدانید که تمامی بلوک‌ها فاقد آسانسور هستند و دسترسی شما با استفاده از پله امکان‌پذیر خواهد بود.



موقعیت مکانی مجتمع جهانگردی شیراز

مجتمع گردشگری جهانگردی شیراز دقیقاً در ابتدای بلوار نصر این شهر قرار گرفته است. ضمن اینکه فاصله بسیار کوتاه و دسترسی اولیه‌ای به رودخانه خشک دارد. جالب است بدانید که رودخانه خشک شیراز رودخانه‌ای فصلی است که در فصل‌های پاییز و زمستان معمولاً مملو از آب نزولات آسمانی می‌شود.

از مزایای این مرکز گردشگری می‌توان به دسترسی راحت آن به جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری شهر شیراز مانند مسجد نصیر الملک، باغ دلگشا، نارنجستان قوام، ارگ کریم خانی، مسجد وکیل، حمام وکیل، آب انبار وکیل، بازار وکیل، آرامگاه سعدی، باغ دلگشا، سرای مشیر، خانه و موزه زینت الملوک، مدرسه خان، پارک آزادی، باغ ارم، مرکز همایش‌های شهر شیراز، آرامگاه شیخ روزبهان فسایی، بام چمران شیراز، بلوار چمران، رصدخانه ابوریحان بیرونی، حرم حضرت شاهچراغ، دروازه قرآن، باغ ارم، بوستان آزادی، خانه هنر شیراز، باغ نظر یا موزه پارس، موزه سنگ هفت تن و موزه مشاهیر چهل مقام، باغ ملی، آرامگاه حافظیه، ورزشگاه حافظیه، باغ جهان نما و غیره اشاره کرد.

همچنین بد نیست بدانید که فاصله مجتمع گردشگری جهانگردی شیراز تا فرودگاه بین المللی این شهر ۱۱ کیلومتر، تا ترمینال مدرس ۴ کیلومتر، تا ترمینال کاراندیش ۲ کیلومتر، تا ترمینال امیرکبیر ۱۶ کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن شهر شیراز ۲۵ کیلومتر است.

نوروز نو در شیراز

با هم سفری متفاوت و خاص به شهر شیراز داشتیم. 2 هتل از هتل‌های 3 ستاره این شهر به شما معرفی کردیم و امیدواریم که اگر آن‌ها را انتخاب کردید، اقامتی پرخاطره را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که شهر شیراز هتل‌های متنوع و متفاوتی دارد که در تمام خیابان‌ها و کوچه‌ها و محله‌های این شهر پراکنده هستند. البته بیشترین تعداد هتل‌ها و اقامتگاه‌های مدرن و سنتی در بافت قدیمی شیراز، خیابان زند و خیابان‌های اطراف خیابان کریم خان زند قرار گرفته‌اند. در هر حال اگر تصمیم گرفته‌اید که برای نوروز نو در سال آینده شیراز را از نزدیک ببینید، پیشنهاد ما همکاری با مجموعه‌های با تجربه و حرفه‌ای مانند اسنپ تریپ است. این مجموعه با بهترین کیفیت در خدمات، سفری بهاری به شیراز را برای شما رقم خواهد زد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها