آزادی زندانی ایلامی با حضور معاون وزیر ورزش و قهرمانان المپیک

یکی از زندانیان جرایم غیر عمد ایلام با کمک قهرمانان ورزشی المپیک و جهان و همکاری ستاد دیه استان از زندان آزاد شد.
کد خبر: ۱۴۳۵۲۰۶

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ در مراسمی با حضور کلهر معاون وزیر ورزش، ذبیح الله پور شیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران و قهرمان جهان، جواد فروغی قهرمان تیراندازی المپیک توکیو، اسکندری مدیرکل زندان‌های استان ایلام، شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین استانی، بدهی مالی یکی از زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شد.

معاون وزیر ورزش در این مراسم گفت: اصلاح و تربیت فلسفه و اولویت خدمت در سازمان زندان هاست که کارکنان خدوم این عرصه مسئولیت سنگینی را برای بازسازگاری اجتماعی زندانیان بر عهده دارند و بدون شک برنامه‌های ورزشی در فرایند بازپروری و بازگشت سالم زندانیان به جامعه تاثیرگذار است که بحمدالله در مراکز تأمینی و تربیتی به این مقوله توجه ویژه شده است.

کلهر افزود: انجمن نجوا با همت ورزشکاران و قهرمانان ملی و با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و ورزشکار شکل گرفته است که در استان ایلام پس از پرداخت بدهی مالی یکی از زندانیان، زمینه آزادی وی و بازگشت به آغوش خانواده فراهم شد.


اسکندری نیز در ادامه ضمن تقدیر از حضور مسئولین کشوری و استانی و همچنین قهرمانان ملی ورزشی، اذعان داشت: ورزش در زندانبانی اسلامی و برنامه‌های اصلاحی و تربیتی جایگاه ویژه‌ای دارد و بخش اعظمی از اوقات فراغت زندانیان را پر کرده است. مدیرکل زندان‌های استان ایلام تصریح کرد: کرامت انسانی زندانیان و حقوق شهروندی آنان بخوبی رعایت می‌شود و همواره در سطح زندان‌ها اماکن ورزشی با استقبال مطلوب زندانیان رو به رو است.

گفتنی است ذبیح الله پورشیب و جواد فروغی از قهرمانان ملی و اهل استان ایلام هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها