تا پایان آبان ماه امسال ۸۳۲ هزار و ۵۳۶ نفر در استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گرفته و از خدمات این سازمان بهره‌مند شده اند.
کد خبر: ۱۴۳۳۸۶۲

 به گزارش جام جم آنلاین ،بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد عاشوری ضمن ارائه آخرین آمار از مخاطبان این سازمان در استان گفت: از مجموع جمعیت تحت پوشش این سازمان در استان قم ۷۲۰ هزار و ۱۵۳ نفر بیمه شده و ۱۲۲ هزار و ۲۹۶ نفر مستمری بگیر هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم، ادامه داد: از مجموع بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در استان قم تا پایان آبان ماه امسال نیز  ۲۵۳ هزار و ۴۵۱ تن در ردیف بیمه شده اصلی و ۴۶۶ هزار و ۷۲۲ تن به عنوان بیمه شده تبعی قرار دارند.

عاشوری تصریح کرد: بیمه شدگان اجباری با ۱۵۱ هزار و ۸۶۲ نفر بیشترین تعداد بیمه شدگان اصلی سازمان تامین اجتماعی را تشکیل داده و بیمه شدگان خاص با ۶۱ هزار و ۱۱۳ نفر، مقرری بگیران بیمه بیکاری با یک ۱۰۸۴ نفر و بیمه شدگان توافقی با ۳۷ هزار و ۳۹۲ نفر دیگر گروه‌های بیمه شدگان اصلی این سازمان در استان قم هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم تاکید کرد: در گروه‌های بیمه شدگان خاص، زنبورداران( ۳۴ نفر)، خادمین مساجد( ۱۱۲ نفر)، باربران( ۱۵ نفر)، کارفرمایان صنفی( ۳۶۱۸ نفر)، قالی بافان( ۴۰۰۱ نفر)، اختیاری( ۱۰ هزار و ۱۵۷ نفر)، کارگران ساختمانی( ۱۳ هزار و ۶۶۶ نفر)، رانندگان( ۱۱ هزار و ۳۷۵ نفر) و حرف و مشاغل آزاد( ۲۰ هزار و ۱۳۵ نفر) قرار دارند.

وی گفت: از مجموع مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در استان قم در این مدت  ۵۷ هزار و ۴۸۵ نفر آن‌ها مستمری بگیر اصلی و ۶۴ هزار و ۸۱۱ نفر مستمری بگیر تبعی هستند.

عاشوری افزود: در گروه مستمری بگیران اصلی تامین اجتماعی در استان قم می‌توان به ۳۵ هزار و ۵۹۶ نفر بازنشسته و ۱۹ هزار  و ۵۱۸ تن بازمانده و ۲۳۷۱ نفر از کار افتاده اشاره کرد.

وی در پایان گفت: تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین صندوق بازنشستگی ۵۸ درصد جمعیت استان قم را تحت پوشش مقررات مختلف حمایتی شامل تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت و نیز درمان قرار داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها