با امیر ضیایی قهرمان سال دو کلاس در درگ

عکس | شاید سال بعد به ریس برگردم | یک لحظه از خودم جلو زدم!

با پایان یافتن مسابقات

نفرات برتر رقابت‌های اسلالوم قهرمانی مردان کشور مشخص شدند

نفرات برتر مرحله سوم رقابت‌های اسلالوم قهرمانی مردان کشور با پایان یافتن این مسابقات  در گرگان مشخص شدند.
نفرات برتر مرحله سوم رقابت‌های اسلالوم قهرمانی مردان کشور با پایان یافتن این مسابقات در گرگان مشخص شدند.
کد خبر: ۱۴۳۳۶۴۶

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان این مسابقات با حضور ۴۲ راننده در سه کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی‌سی، منفی ۱۵۰۰ سی‌سی و آزاد برگزار شد.

در مسابقات کلاس منفی ۱۵۰۰ سی‌سی این رقابت‌ها ۱۹ شرکت کننده حضور داشتند که به علت مشکلات فنی، نتایج این کلاس پس از بررسی در فدراسیون اعلام خواهد شد.

در کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی‌سی هم ۱۶ شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند که در پایان «رضا حبیبی» از تهران با زمان ۲ دقیقه و ۴ دهم ثانیه و ۵۴۲ هزارم ثانیه و کسب ۲۵ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

در این کلاس «فرزاد مهردادی» از مازندران با زمان ۲ دقیقه و ۵ دهم ثانیه و ۴۵۴ هزارم ثانیه و کسب ۱۸ امتیاز به مقام دوم رسید.

همچنین «حامد عزتی» از البرز با زمان ۲ دقیقه و ۷ دهم ثانیه و ۵۲۵ هزارم ثانیه و کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین هفت نفر از شرکت‌کنندگان در کلاس آزاد با هم رقابت کردند، که در این کلاس «حسن منتظر» از مازندران با زمان یک دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۲۸۶ هزارم ثانیه و کسب ۲۵ امتیاز اول شد.

«مهرداد صفری» از اصفهان با زمان یک دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۸۵۰ هزارم ثانیه و کسب ۱۸ امتیاز به همراه «بهرام کمالی» دیگر شرکت کننده اصفهانی با زمان ۲ دقیقه و ۴ دهم ثانیه و ۲۳۷ هزارم ثانیه و کسب ۱۵ امتیاز در این کلاس به ترتیب دوم و سوم شدند.

مسوول کمیته اسلالوم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در خصوص وضعیت کلاس منفی ۱۵۰۰ گفت: در این کلاس خودرو سه شرکت کننده از ناحیه گیربکس دچار مشکل و نقص فنی شد.ژوبین قرایی گفت : با توجه به دستورالعمل مسابقات که کمیته برگزاری در حال مشخص کردن جدول رده‌بندی بودند، هر سه شرکت کننده، اعتراض خود را مکتوب اعلام کردند که با تصمیم کمیته فنی و اجرایی، نتیجه این کلاس بعد از بررسی نهایی فردا پس از جلسه در فدراسیون مشخص خواهد شد.مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور در پنج مرحله برگزار خواهد شد و بهترین راننده به عنوان قهرمان قهرمانان مشخص می‌شود.
بر اساس این گزارش راند سوم از رقابت‌های اسلالوم بانوان قهرمانی کشور روز پنجشنبه با حضور ۱۳ شرکت کننده برگزار و نفرات برتر این دوره مشخص شد. 

در این مسابقات که در محل جمعه بازار خودرو واقع در انتهای بلوار جرجان (ترمینال شرق سابق) گرگان برگزار شد، شرکت کنندگان در ۲ کلاس خودروهای مثبت ۱۵۰۰ سی‌سی و منفی ۱۵۰۰ سی‌سی با هم به رقابت پرداختند.

شرکت کنندگان امروز در ۲ مرحله (دور) مسیر طراحی و در نظر گرفته شده را به مسافت هزار و ۵۰۰ متر طی کردند.

در پایان رقابت‌های امروز در هر کلاس و ثبت بهترین زمان‌های طی شده، و گزارش مارشال‌ها (داوران) از خطاهایی که رانندگان انجام دادند، نتایج زیر کسب شد:

در کلاس منفی ۱۵۰۰ سی‌سی «فاطمه فروردینی» از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با ثبت زمان ۲ دقیقه و ۲۷ ثانیه و ۹۴۷ هزارم ثانیه و کسب ۲۵ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و «فرزانه قمرنژاد» از یزد با زمان ۲ دقیقه و ۳۱ ثانیه و ۲۲۰ هزارم ثانیه و کسب ۱۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

همچنین در همین کلاس «مائده کرم‌بیگی» از تهران با زمان سه دقیقه و یک دهم ثانیه و ۸۲۴ هزارم ثانیه و کسب ۱۵ امتیاز عنوان سوم را کسب کرد.

در کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی‌سی، «فرزانه اسدی» از البرز با ۲۵ امتیاز و زمان ۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه و ۸۵۴ هزارم ثانیه به مقام قهرمانی رسید.

«میترا عنایتی» با زمان ۲ دقیقه و ۴۸ ثانیه و ۴۶۱ هزارم ثانیه و کسب ۱۸ امتیاز از خراسان رضوی در جایگاه دوم ایستاد و «میترا فلاحی» از یزد با ثبت زمان ۲ دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۶۰۸ هزارم ثانیه و کسب ۱۵ امتیاز سوم شد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها