سامانه ای برای برقراری تعامل میان مردم و سازمان ملی استاندارد ایران

شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه
شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه "مردم دار" به نشانی https://1517.inso.gov.ir گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا ، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۴۳۳۴۴۲

به گزارش جام جم آنلاین البرز،سامانه مردم دار  بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارشات، درخواست ها و نظرات شهروندان، برای دادخواهی مردم در کیفی‌گرایی محصولات و خدمات است. 

شهروندان می توانند گزارش مربوط به تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی، جایگاه سوخت)، نهادهای ارزیابی انطباق و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت غیرحضوری به اطلاع متولیان امر رسانده و ارتقای کیفیت زندگی خود را مطالبه کنند. 

درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی فوق این امکان را برای شهروندان فرآهم آورده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات  خود را با الصاق عکس ، ویدیو یا صدا در حوزه های مخلتف از طریق شماره تماس 1517 یا شماره پیامکی 10001517 ثبت و پیگیری نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سهم پزشکان سهمیه‌ای

ضرورت اصلاح سهمیه‌های کنکور در گفت‌وگوی «جام‌جم»‌با دبیر کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت

سهم پزشکان سهمیه‌ای

نیازمندی ها