روایت سیداکبر طباطبایی از آخرین سفر حاج قاسم به سوریه

پرواز در شب

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای، با شرورانه دانستن حمله رژیم اسرائیل به فرودگاه دمشق، آن را محکوم و پیامدهای این حمله را همزمان با درگیری‌ها در غزه، بسیار خطرناک توصیف کرد.
کد خبر: ۱۴۳۳۰۶۴

به گزارش جام جم آنلاین از روزنامه دیلی‌میل، روسیه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق را محکوم و آنها را تحرک آمیز و خطرناک ارزیابی کرد.

زاخارووا در این خصوص گفت: این حملات می‌تواند در بحبوحه درگیری ها در غزه، به تشدید تنش‌ها در منطقه منجر شود.

وی در بیانیه‌ای افزود: «ما حمله تحرک آمیز اخیر اسرائیل به تاسیسات مهم زیرساختی غیرنظامی سوریه را به شدت محکوم می کنیم. ما معتقد هستیم که این رویکرد شرورانه به ویژه در منطقه ای که شاهد درگیری های شدید میان حماس و اسرائیل است، پیامدهای بسیار خطرناکی در پی دارد».

این روزنامه انگلیسی در ادامه نوشت: واکنش روسیه به حملات اسرائیل علیه سوریه در حالی است که روابط مسکو - تل‌آویو از زمان آغاز جنگ غزه بدتر شده، چراکه مسکو همواره بر رنج غیرنظامیان فلسطینی در این حملات تاکید کرده است.

بیانیه وزارت امورخارجه روسیه پس از آن صادر شد که ارتش سوریه اعلام کرد حملات هوایی روز یکشنبه رژیم صهیونیستی، فرودگاه دمشق را از کار انداخته و پروازهای ورودی مجبور به فرود در شهرهای دیگر شده اند.

 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها