پرداخت هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال خسارت به کشاورزان استان اردبیل

امسال تاکنون صندوق بیمه محصولات کشاورزی هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال خسارت به کشاورزان استان اردبیل پرداخت کرده است.
کد خبر: ۱۴۳۲۹۰۲

به گزارش جام جم آنلاین ،مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: بر اساس برآورد کارشناسان امسال فعالان حوزه کشاورزی استان اردبیل در اثر عوامل طبیعی و قهری در مجموع ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال خسارت دیده‌اند که از این مقدار هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال توسط شعب بانک کشاورزی به کشاورزان استان پرداخت شده و مابقی نیز پرداخت خواهد شد.
داود رجبی به کشاورزان توصیه کرد، نسبت به بیمه کردن محصولات کشاورزی خود در مقابل حوادث غیرمترقبه اقدام کنند چرا که بیمه محصولات کشاورزی برای ایجاد امنیت و ثبات درآمد بهره‌برداران بخش کشاورزی ضرورت دارد و کشاورزان می‌توانند با بیمه محصول خود از مزایای آن در مواقع بروز خسارت برخوردار شوند.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه این بانک در هفت ماه امسال در مجموع بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان استان پرداخت کرده است، ادامه داد: این مقدار تسهیلات در قالب ۱۰ هزار فقره به فعالان حوزه کشاورزی استان اردبیل پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی با اشاره به اقدامات بانک کشاورزی در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی بانک بیان کرد: بانک کشاورزی امسال در مجموع هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب هزار و ۴۸۰ فقره برای حمایت از طرح‌هایی مانند طرح حمایت از جوانی جمعیت، ازدواج و فرزندآوری، ودیعه مسکن و تسهیلات حمایتی به افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی به صورت قرض‌الحسنه در استان اردبیل پرداخت کرد.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل اضافه کرد: با پرداخت این مقدار تسهیلات ۱۰۰ درصد اعتبارات ابلاغی و تعهدات این بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در استان تحقق یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها