از ۲۱ استاد، مربی و دانشجوی پرستار، ۲۴ فعال قرآنی و ۱۱ استاد و کارمند بازنشسته دانشگاه آزاد شهرکرد تجلیل شد.
کد خبر: ۱۴۳۲۱۰۰

 به گزارش جام جم آنلاین ،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: پنجم جمادی‌الاول در تقویم قمری، به عنوان سالروز ولادت با سعادت بانوی بزرگواری در جهان اسلام حضرت زینب (س) است؛ بانویی که رشادت و صبرش در مصائب حادثه کربلا، آوازه‌ای بلند در تاریخ اسلام دارد.
ابراهیم رحیمی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری یکی از بزرگترین مراکز دانشگاهی در استان است که حدود ۴۰ درصد از آموزش عالی و تعلیم و تربیت جوانان جویای علم استان را بر عهده دارد.
وی گفت: هزینه‌های دانشگاه آزاد در سنوات گذشته به صورت شهریه محور بوده، اما در سال‌های اخیر با هدف کمک به معیشت خانواده‌ها و فعالیت چشم گیر شرکت‌های دانش بنیان، مجموعه آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، ۲۰ درصد از هزینه‌های دانشگاه به صورت درآمد‌های غیر شهریه‌ای است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و هفته پرستار، حضرت زینب (س) را اسوه نیکی‌ها، مظهر صبر وشکیبایی و تجسم عینی عفاف و عاطفه دانست و گفت: به لطف خداوند متعال و همت مسئولان، دانشگاه آزاد اسلامی استان موفق شد در سطح کشور رتبه نخست مسابقات قرآن و عترت (ع) را به خود اختصاص دهد.
حجت الاسلام قاسمی نژادگفت: در مراسم جشن ولادت حضرت زینب (س) از ۱۰ مدرس قرآن کریم، ۴ کارشناس قرآن و عترت (ع)، ۱۰ برگزیده بیست و هفتمین دوره جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی قرآن و عترت در بخش استادان، کارکنان و دانشجویان و همچنین از ۲۱ استاد، مربی و دانشجوی پرستار و ۱۱ کارمند بازنشسته دانشگاه تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها