امام جمعه ایلام گفت: محور مقاومت از گفتمان بسیج نشات گرفته است
کد خبر: ۱۴۳۱۶۵۰

به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از ایرنا ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نورکریمی تباردر دیدار با فرمانده و جمعی از نیرو‌های سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: تفکر بسیج باید فراتر از مرز‌های ایران و جبهه مقاومت باشد و این تفکر ظلم ستیز در سطح دنیا اشاعه و با مکتب بسیج از مستضعفان و مظلومان عالم از جمله غزه دفاع شود.

وی افزود: هم اکنون نگاه و رویکرد‌های منطقه و دنیا به جمهوری اسلامی و مذهب تشیع جلب شده است و جمهوری اسلامی باید نقش بیشتری در اشاعه تفکر بسیج داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: خدمات بسیج باید برای افکار عمومی رسانه‌ای شود چرا که بسیج در همه عرصه‌ها و خدمات رسانی‌ها به عامه جامعه نقش آفرین و به فرموده امام راحل شجره طیبه انقلاب است و سپاه به عنوان متولی بسیج باید خدمات رسانی‌ها را از طریق رسانه‌ها برای مردم بازگو کند.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت گردان‌ها و پایگاه‌های مقاومت محلات برای مدیریت منسجم و برنامه ریزی شده اعضای بسیج و استفاده از توان آن‌ها در فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت بهره گیری شود.

وی اضافه کرد: سپاه و بسیج منشا خدمات عمرانی گسترده‌ای در سطح جامعه هستند و ارائه خدمات عمرانی و معیشتی باید همراه با پیوست بسته‌های فرهنگی و تبیینی باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان کرد: حوادث سال گذشته نشان داد که دشمن در درازمدت بر روی فکر و ذهن نسل جوان ما سرمایه گذاری و مهندسی افکار کرده است در حالی که باید دانش آموزان نسبت به واقعیت‌ها و اهداف پشت پرده دشمن آگاه و تبیین شوند و هفته بسیج بهترین فرصت برای بیان این واقعیت‌ها است.

وی اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی و راهیان نور را یک حرکت مثبت دانست و تاکید کرد: حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی باید دارای خروجی کار تاثیرگذار باشد و پیام رزمندگان و آرمان‌های دفاع مقدس هنرمندانه و ظریف به دانش آموزان انتقال یابد و البته دانش آموزان بعد از اردو‌های راهیان نور به حال خود رها نشوند.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها