امام جمعه ایلام :

مدیران باید تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم بگذارند

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه مدیر باید تحمل و سعه صدر داشته باشد، گفت: مدیران باید تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم بگذارند، مدیر مومن باید صادقانه برای مردم کار کند، تکریم ارباب رجوع، داشتن روحیه دلسوزی،و سعه صدر و احترام برای وقت آنان از جمله ویژگی های مدیران است.
کد خبر: ۱۴۳۰۲۰۲

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار در نشست اخلاق مدیران این استان، اظهار کرد: مسأله اخلاق برای همه آحاد جامعه به ویژه مدیران که کار‌ها و امورات مردم را دست دارند بسیار مهم و ارزشمند است.

وی جهاد به معنای تلباش بیشتر است، بیان کرد: تلاش در راه خدا با سختی بیشتری همراه است و در این مسیر، فرد تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا مغلوب نشده و پیروز شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مدیران ما دارای عزت نفس، حجب و حیایی خاصی هستند، ابراز کرد: الان فصل چانه زنی مدیران برای جذب اعتبارات است و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید در این زمینه تلاش کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: هم اکنون فصل بودجه ریزی دولت برای سال آینده است، مدیر ما اگر جهادی باشد تمام کار‌ها را به معاون خود واگذار می‌کند و دنبال چانه زنی برای جذب اعتبارات می‌رود.

وی با بیان اینکه مدیریت در واقع انجام کار از طریق دیگران است، اضافه کرد: مدیران تلاش کنند که از طریق چانه زنی اعتبارات مناسب را برای پیشبرد بهتر امور در استان جذب کنند، مدیر باید استاندار و نماینده را با خود برای جذب اعتبارات در مرکز همراه کند و در این زمینه تلاش کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها