فرمانده انتظامی شاهرود:

انجام ۴ ماموریت ویژه پلیسی در شاهرود

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا، هنجار شکن‌ها و و سارقان دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۴۳۱۶۰۵
نویسنده علیرضا زرگر

به گزارش جام جم آنلاین سمنان، سرهنگ علیرضا شائینی صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مورد مأموریت ویژه پلیسی در سطح شهرستان به انجام رسیده است، ابراز داشت: کیف قاپی، سرقت از منزل، دستگیری شرور سابقه‌دار و کلاهبرداری اینترنتی از جمله مأموریت‌های پلیسی شبانه روز گذشته در شاهرود را شامل می‌شود.

وی از دستگیری عامل سرقت و آتش سوزی منزل در شاهرود خبر داد و افزود: این متهم ۳۴ ساله و معتاد انگیزه خود از آتش سوزی را نابود کردن آثار به جا مانده از سرقت عنوان کرده است.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه اعضای غیر بومی باند کیف قاپ شامل دو مرد و یک زن در یکی از روستاهای شهر شناسایی و دستگیر شدند، ابراز داشت: این افراد به انجام ۴۸ فقره کیف‌قاپی و ۳۲ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کردند.

شائینی ضمن بیان اینکه با همکاری نیروی انتظامی بسطام یکی از اراذل و اوباش تحت تعقیب از اتباع بیگانه طی عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد، تصریح کرد: این متهم ۳۰ ساله در کارنامه خود سابقه چندین فقره شرارت و تیراندازی را داشته است.

وی از کشف یک مورد پرونده کلاهبرداری ۷۰۰ میلیون ریالی با برداشت از حساب یک شهروند شاهرودی خبر داد و افزود: این مبلغ از حساب شاکی توسط خانمی در جنوب کشور برداشت و به حساب مالک موبایل فروشی در پایتخت واریز شده بود که متهم پرونده تحت تعقیب و پیگرد قانونی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها