استاندار یزد در آیین ادای احترام به پیکر محمد علی اسلامی ندوشن:

مرحوم اسلامی ندوشن فرزند ایران و زمانه خود بود

در سفر استاندار یزد به تفت؛

30 میلیارد ریال برای دفع آفت موریانه در تفت اختصاص یافت

استاندار یزد با اشاره به ضرورت تخصیص اعتبار فوری برای کنترل وضع موجود و ریشه کنی موریانه ها در تفت، گفت: در راستای تهیه سم و سایر تجهیزات لازم برای ریشه کنی موریانه ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسید.
کد خبر: ۱۴۳۱۵۳۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مهران فاطمی در سفر به شهر تفت،  به بازدید از برخی از منازل موریانه زده این شهر و بررسی مسائل مربوط به آن ها پرداخت.
 
استاندار یزد در حاشیه این بازدید، با اشاره به گزارشات مردمی مبنی بر هجوم موریانه به باغات و منازل مسکونی برخی مناطق شهر تفت، گفت: در راستای پیگیری مسائل موجود، از برخی منازل موریانه زده بازدید شد.
 
وی با اشاره به گسترش موریانه در محله شوده علیا شهر تفت، اظهارداشت: جلسه ستاد مدیریت بحران در جریان بازدیدها برگزار و تصمیمات لازم به منظور مدیریت مسئله اتخاذ شد.
 
فاطمی در ادامه به سوابق مجموعه میراث فرهنگی در مبارزه با آفت موریانه اشاره و خاطرنشان کرد: اقدامات و فعالیت های لازم با محوریت مجموعه میراث فرهنگی و با همکاری دستگاه های مرتبط انجام خواهد شد.
 
استاندار یزد با اشاره به ضرورت تخصیص اعتبار فوری برای کنترل وضع موجود و ریشه کنی موریانه ها، گفت: در راستای تهیه سم و سایر تجهیزات لازم برای ریشه کنی موریانه ۳ میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید.
 
فاطمی افزود: لیست خانواده ها و خانه های آسیب دیده از موریانه تهیه و تسهیلاتی به منظور جبران خسارات وارده به آن ها اعطا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها