یزد- رئیس ستاد انتخابات استان یزد از اختصاص چهار شبکه تلویزیونی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۱۱۴۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد،  علی اکبر عزیزی در نخستین نشست هیئت بررسی تبلیغات انتخابات استان اظهار داشت: ۲۰۰ شبکه تلویزیونی جدید و موقت برای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی ایجاد می شود که سهم استان یزد از این تعداد، ۴ شبکه خواهد بود که برای هر حوزه انتخابیه یک شبکه اختصاص می‌یابد که برنامه‌های پیشنهادی نامزدها از این شبکه‌ها به‌صورت مساوی و عادلانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات و بایدها و نبایدهای این حوزه یکی از مهم‌ترین موضوعات موردبحث در زمان انتخابات است که همواره مورد تأکید بوده است و در این دوره نیز باید مسائل مرتبط با آن بادقت و تأمل پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری یزد افزود: باید در تبلیغات انتخابات به نحوی فعالیت شود تا حرمت انتخابات و همچنین کاندیداها توسط دیگر نامزدها رعایت شود و برای تحقق این موضوع لازم است که همگان قانون را ملاک رفتار و صحبت‌های خود قرار دهند.

عزیزی همچنین در ادامه صحبت های خود تکمیل زیرساخت‌های لازم برای تبلیغات کاندیدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را یکی دیگر از موضوعات مهم ذکر و خاطرنشان کرد: در سطح استان از مدت‌ها قبل هماهنگی‌ها و اقدامات لازم برای فراهم‌کردن یک بستر مناسب در جهت تبلیغات نامزدهای انتخابات اندیشیده شده است و بر اساس قانون و طبق هماهنگی انجام شده با صداوسیما و دیگر دستگاه‌های مربوطه، فضای مناسب و عادلانه برای تمامی نامزدها در بسترهای حقیقی و مجازی فراهم می‌شود.

وی همچنین با تأکید بر اینکه باید تبلیغات انتخابات گذشته توسط نهادهای مرتبط به‌صورت دقیق آسیب‌شناسی شود اظهار داشت: نقاط ضعف و چالش‌برانگیز تبلیغات در انتخابات قبلی باید استخراج و نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود تا انشاالله شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ باشیم.

در ادامه این نشست هرکدام از اعضاء به بیان نظرات خود در خصوص برگزاری، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در زمینه برگزاری مناسب و عادلانه تبلیغات برای کاندیداهای انتخابات پیش رو پرداختند.

در پایان این نشست احکام علی اکبر عزیزی مدیر کل سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری یزد ، علی اکبر شاه حسینی سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری به عنوان رئیس هیئت بازرسی انتخابات در یزد، پرهیزگار به عنوان نماینده دادستان مرکز استان، سلطانی به عنوان نماینده صدا و سیمای استان، پاکدل مدیر کل ارتباطات استان، عابدی مدیر کل ارشاد، سیفی رئیس شورای اسلامی استان و زارع نماینده شورای اسلامی استان که با حکم استاندار یزد به عنوان اعضای هیأت استانی بررسی تبلیغات در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان یزد منصوب شده اند تقدیم آنها شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها