استاندار گلستان در جلسه ستاد امروز به معروف و نهی از منکر استان

اقدامات حوزه امر به معروف استان بر اساس مُّر قانون و قاطعانه انجام می شود

استاندار گلستان اظهار کرد: اقدامات حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان بر اساس مُّر قانون و قاطعانه و بر اساس راهبردهای نماینده ولی فقیه و با تلاش دبیرخانه انجام می شود.
استاندار گلستان اظهار کرد: اقدامات حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان بر اساس مُّر قانون و قاطعانه و بر اساس راهبردهای نماینده ولی فقیه و با تلاش دبیرخانه انجام می شود.
کد خبر: ۱۴۳۰۵۶۴
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان دکتر علی محمد زنگانه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به ریاست آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تصریح کرد: اقدامات ارزشمندی در استان ذیل قرارگاه امام حسن عسگری (ع) در حوزه امر به معروف و نهی از منکر انجام می شود.
وی افزود: مجموعه دادگستری، دادستانی، انتظامی و شورای تامین با قدرت موضوعات  را دنبال می کنند .
استاندار گلستان یادآور شد: حراست دستگاه ها و اداره کل حراست با کاشفان حجاب و نه بدحجابان در ارائه خدمت مقابله می کنند و گلستان اولین استانی بود که این تفکیک را رعایت کرد.
دکتر زنگانه تاکید کرد: دستگاه های فرهنگی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه ها، فرهنگ ارشاد اسلامی و ... پای کار امر به معروف هستند و خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفته است.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت:هیچ چیز در جامعه از دایره امر به معروف و نهی از منکر خارج نیست.
 آیت الله نورمفیدی خاطر نشان کرد: فرضیه ای با این اهمیت را که امام حسین علیه السلام مطرح می سازند به موضوعات کوچک اختصاص ندهیم.
وی گفت: توجه به فضای مجازی از واجبات است که ستاد باید به آن توجه کند و با تفکر و تعقل، نسل جوان در موضوعات وارد کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها