حمله موشکی القسام به تل‌ آویو

گردان‌ های عزالدین القسام با حملات موشکی به تل‌آویو اشغالی، جنایات ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و بمباران مراکز درمانی نوار غزه را پاسخ دادند.
کد خبر: ۱۴۳۰۱۰۸

به گزارش جام جم آنلاین، گردان‌ های عزالدین القسام، امروز جمعه ۱۰ نوامبر تل‌آویو اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه هدف حملات موشکی خود قرار داد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، حملات القسام موجب به صدار درآمدن آژیرهای خطر در تل‌آویو، مرکز سرزمین‌های اشغالی و شهرک «اشدود» در نزدیکی آن شدند.

رسانه‌های صهیونیستی ضمن این ادعا که «چندین موشک در آسمان تل آویو رهگیری شد»، اعلام کردند: سامانه‌های «فلاخن داوود» برای رهگیری موشک‌های شلیک‌شده فعال شده است.

با تداوم حملات جناح‌های مقاومت علیه شهرک‌های اشغالی، رسانه‌های عبری از فعال‌شدن آژیر هشدار حمله موشکی در بیشتر مناطق مرکزی فلسطین اشغالی از جمله غوش‌دان و اشدود خبر دادند.

امروز در سی‌وپنجمین روز از حملات ارتش صهیونیستی به نوار غزه، چندین بیمارستان از جمله «الشفاء»، «الرنتیسی»، «النصر» و «العیون» توسط جنگنده‌های این رژیم بمباران شد؛ اشغالگران، ضربات نظامی جناح‌های مقاومت در میدان را با هدف قراردادن مراکز درمانی و به شهادت رساندن غیرنظامیان پاسخ می‌دهند.

ساعتی پیش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از مردم فلسطین ساعتی پیش تجمع نظامیان ارتش رژیم اشغالگر را در نزدیکی تأسیسات العاصی با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده و موشک‌ها مستقیم به هدف اصابت کردند.

نیروهای القسام از شب گذشته تاکنون با نظامیان اشغالگر در حومه تل الهوی، واقع در غرب شهر غزه درگیر بوده و امروز اعلام کردند که  پایگاه نظامی «رعیم» را با موشک هدف قرار داده‌اند. آن‌ها تصریح کردند که یک تانک زرهی متعلق به یکی از فرماندهان اسرائیلی در محور شمال غربی شهر غزه با موشک آرپی‌جی «یاسین ۱۰۵» توسط رزمندگان فلسطینی منهدم کردند.

«سرایاالقدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم، شهرک صهیونیست‌نشین «نیریم» و پایگاه «العین الثالثه» را هدف حملات موشکی خود قرار داده‌اند. بر اثر این ضربات موشکی، آژیرهای خطر در شهرک‌های اسرائیلی نوار غزه برای چندین بار به صدا درآمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها