استقلال تاجیکستان و پرسپولیس، یک گام بزرگ دیگر برای صعود از گروه

راه صعود از استقلال می‌گذرد

ورزشگاه آزادی امروز شلوغ و پرماجراست

۲بازی با یک بلیت

معمولا در سخت‌ترین شرایط است که عیار واقعی مشخص می‎شود. اما بیچاره سپاهان که کارش به اینجا کشید. البته فقط سپاهان نیست. نساجی و سپاهان امروز در شرایطی در لیگ قهرمانان آسیا باز هم به میدان می‎روند که نه این حال و روز خوبی دارد و نه آن. هر دو در شرایط بحرانی هستند و هر دو با داغ شکست‌های سنگین و عجیب گام به هفته جدید لیگ قهرمانان آسیا می‌گذارند.
کد خبر: ۱۴۲۹۵۰۴
نویسنده ​​​​​​​هیلدا حسینی‌خواه - گروه ورزش
 
سپاهان که روزهای سیاهی را پشت سر می‌گذارد. یکی پس از دیگری شکست و اتفاقات بد بر سر این تیم پرطرفدار اصفهانی آوار شد. اتفاقات دیدار با الاتحاد در نهایت منجر به این شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم به برد ۳ بر صفر به سود نماینده عربستان بدهد. علاوه بر آن تیم سپاهان نقره‎داغ هم شد و باید جریمه سنگینی هم بپردازد. در ادامه همین تیره‌روزی‎ها سپاهان مقابل ملوان هم شکست سنگین ۳ بر۲ را متحمل شد تا در کورس قهرمانی از سرخابی‎ها عقب بماند. حالا با همین شرایط امروز باید مقابل آلمالیق در ورزشگاه آزادی به میدان برود. البته زردپوشان اصفهانی بازی رفت را ۳ بر یک برده‎اند و هنوز با اتکا به ستاره‎ای به نام رامین رضائیان و سرمربی خونسرد و مملو از آرامش خود مورایس امید دارند مجددا به روزهای خوب خود برگردند. 

تکرار یک اتفاق عجیب در آزادی
میگویند آخرین بار در دهه ۶۰ ورزشگاه آزادی در یک روز میزبان دو مسابقه مهم بود و الان پس از گذشت بیش از  سه دهه این اتفاق تکرار شده است. ابتدا نساجی باید به میدان برود و سپس سپاهان بازی خواهد کرد. نکته جالب این که هواداران با بلیتی که برای تنها یک مسابقه امروز تهیه کرده‎اند می‎توانند هر دو مسابقه را تماشا کنند. هر دو تیم مقابل نمایندگان ازبکستان بازی می‎کنند. ابتدا تیم نساجی از ساعت۱۷و۳۰ دقیقه میزبان نوبهار نمنگان است. دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۲بریک به سود ازبک‎ها به پایان رسید. نساجی که در هفته اخیر لیگ‌برتر ایران ۳برصفر به تراکتور باخت اکنون در رده چهاردهم لیگ‌برتر است و چیزی نمانده یکی از فانوس به دستان لیگ‌برتر شود و خطر سقوط را با تمام وجود احساس کند. این تیم در آسیا هم حال و روز خوشی ندارد و در جدول گروه خود سوم و امیدهایش برای صعود کم است. البته اگر امروز شکست دیدار رفت با نوبهار را جبران کند شرایط بسیار فرق خواهد کرد. 

در انتظار برد پرگل زردپوشان
سپاهان خوش‌شانس‎تر است. آلمالیق هیچ بردی ندارد و یک برد پرگل از تیم زخم خورده سپاهان انتظار داریم. البته نماینده اصفهان به دلیل حکم آسیا و باخت ۳برصفر مقابل الاتحاد سوم جدول است و ممکن است صعود نکند اما اگر ‌با یک برد پرگل بتواند آلمالیق را ببرد آنگاه امیدهای تازه‎ای به وجود می‌آید. زردپوشان اصفهانی به دلیل حکم عجیب کنفدراسیون فوتبال‌ آسیا حتی حق ندارند در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان آلمالیق ازبکستان باشند و این خودش یک شوک دیگر برای سپاهان است. آزادی امروز می‌تواند به معنای دو شوک مثبت برای دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران باشد، یکی برای سپاهان و یکی هم برای نساجی. هر دو تیم چاره‌ای ندارند جز این‌که امروز رقبای خودشان را ببرند در غیر این صورت شرایط روحی برای هر دو تیم بدتر خواهد شد ضمن این‌که هر دو در آسیا امیدهای بیشتری را از دست می‎دهند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها