مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد:

اختصاص ۷۰۲ میلیارد تومان برای اشتغال نیازمندان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ زوج مددجو و نیازمند این استان جهیزیه رایگان دریافت کرده اند.
کد خبر: ۱۴۲۸۸۹۵

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛  ناصر مرادی  در آیین توزیع و ارسال ۱۵۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به شهرستان‌های استان گفت: از این تعداد سری جهیزیه بیش از یک هزار و ۲۷۰ سری مربوط به سال گذشته و ۳۶۵ سری نیز از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

وی با بیان اینکه کالاهای جهیزیه اهدایی کمیته امداد به زوج‌های مددجو تعداد پنج قلم کالای اساسی یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی است.

مرادی در ادامه افزود: تهیه جهیزیه یکی از خدمات و برنامه‌های حمایتی مهم کمیته امداد بوده و تهیه جهیزیه برای زوج‌های دم بخت با کمترین زمان پشت نوبت بودن از برنامه‌های این نهاد است و مشارکت خیرین و مردم نیکوکار در این راستا می‌تواند راهگشا باشد و لذا از عموم مردم شریف برای مشارکت و همراهی دعوت می نمائیم.

در این آیین تعداد ۱۵۰ سری جهیزیه هر سری ۵ قلم کالای اساسی به ارزش ۴۵ میلیارد ریال اهدایی مقام معظم رهبری بوده که برای تحویل به زوج‌های مددجو به شهرستان‌های تابعه استان ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها