مدیرکل کمیته امداد ایلام :

توانمندسازی و اشتغال مددجویان دغدغه اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: توانمندسازی و اشتغال مددجویان دغدغه اصلی کمیته امداد است.
کد خبر: ۱۴۲۸۷۰۷

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ ناصر مرادی در سفر به ایوان و دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: اولویت‌های اصلی کمیته امداد در خدمت رسانی اشتغال آفرینی، مسکن و حوزه‌های فرهنگی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بانک‌ها در فرایند اشتغال آفرینی برای نیازمندان همراه اصلی کمیته امداد هستند درخواست ما این است که شورای اشتغال و بانک‌ها این مهم را مورد توجه قرار دهند.

فرماندار ایوان نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد از زمان تأسیس خدمات ماندگار و کم نظیری را به مردم محروم ارائه داده است.

اکبری افزود: در شهرستان ایوان در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی در راستای محرومیت زدایی انجام گرفته و خانواده‌های زیادی به توانمندسازی رسیده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خصوصاً مددجویان که آسیب پذیر هستند رفع مشکلات عدیده مردم خصوصاً تأمین مسکن گسترش فعالیت‌های کمیته امداد بسیار ضروری است.

فرماندار ایوان افزود: در خصوص تامین زمین برای مسکن نیازمندان کمیته امداد و بهزیستی در ایوان در حال رایزنی هستیم و در آینده این مشکل برطرف می‌شود.

وی گفت: به لحاظ اینکه در ایوان توسط امداد خدمات همه جانبه‌ای به نیازمندان ارائه می‌شود فرمانداری این شهرستان با تمام توان خود در کنار این نهاد خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها