امام جمعه زنجان:

بصیرت دانش‌آموزان ارتقا یابد

امام جمعه زنجان گفت: حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت روشی تاثیرگذار برای ارتقای آگاهی‌های دینی، سیاسی و بصیرتی دانش‌آموزان است.
امام جمعه زنجان گفت: حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت روشی تاثیرگذار برای ارتقای آگاهی‌های دینی، سیاسی و بصیرتی دانش‌آموزان است.
کد خبر: ۱۴۲۸۸۴۱

به گزارش جام جم آنلاین زنجان ؛نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار تعدادی از دانش‌آموزان که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی ، خطاب به دانش‌آموزان بسیجی گفت: آینده برای شماست و این شما هستید که در آینده‌ای نه چندان دور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و نظامی فعالیت خواهید کرد. امام جمعه زنجان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم آینده‌ای بهتری داشته باشیم باید تلاش و پشتکار داشته باشیم و صرفا نباید وقت خودمان را صرف روزمرگی‌ها کنیم، تصریح کرد: آینده را باید از حال حاضر ساخت و این ساختن دست خودمان است چرا که پدر و مادر، معلم و مدرسه وسیله است. حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تأکید بر اینکه به دست آوردن موفقیت در عرصه‌های مختلف بسته به اراده خودمان است، گفت: اگر می‌خواهیم کار‌های متنوعی انجام بدهیم لازمه آن مطالعه است. وی به اهمیت مطالعه اشاره کرد و خطاب به دانش‌آموزان گفت: مباحث دینی را با مطالعه یاد بگیرد، حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت آخرین روش برای ارتقای آگاهی‌های دینی، سیاسی و بصیرتی است. امام جمعه زنجان با بیان این مطلب که اگر در فعالیت‌هایمان با جدیت ورود کنیم خداوند به آن برکت می‌دهد، ادامه داد: اگر می‌خواهیم قدرتمند شویم و یا اگر می‌خواهیم سیاستمدار بشویم و یا در عرصه‌های علمی بیش‌ازپیش ارتقا یابیم باید به روز به روز به دانش‌مان بیفزاییم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها