مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به ابلاغ تصویب‌نامه ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به جامعه عشایری، خواستار ارائه برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در راستای عملیاتی کردن این تصویب‌نامه شد.
کد خبر: ۱۴۲۸۶۹۲

 

 به گزارش جام جم آنلاین ،به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، رضوان باقلاچی در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان که با محوریت تشریح خدمات فرهنگی و آموزشی به جامعه عشایری برگزار شد، اظهار کرد: تصویب‌نامه ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به دستگاه‌ها ارسال می‌شود که باید بر اساس وظایفی که به آن‌ها محول شده، اقدامات خود را جمع‌بندی و ارسال کنند.

وی با اشاره به پیشینه فرهنگی و هویت جامعه عشایری استان اردبیل، ضرورت حفظ هویت این قشر را یادآور شد و خواستار ارائه برنامه‌های پیشنهادی از سوی میراث فرهنگی در این زمینه شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل برگزاری جشنواره کوچ عشایر و همایش تجلیل شبانان را یادآور شد و تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی مشابه، جشنواره تئاتر مرزداران استان نیز از سال‌های آینده به صورت بین‌المللی با همکاری فرهنگ و ارشاد در استان برگزار می‌شود.

باقلاچی با اشاره به درخواست اهالی قشلاقات برای استقرار روحانی در مناطق عشایری، خواستار اقدام تبلیغات اسلامی در استقرار روحانی و بنیاد مسکن برای تأمین خانه عالم در این مناطق شد.

حاتم طهماسپور، مدیرکل امور عشایر استان اردبیل نیز در این نشست با بیان گزارشی از خدمات ارائه‌شده به عشایر استان، خواستار همکاری دستگاه‌های مختلف در ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به جامعه عشایر شد.

گفتنی است؛ مدیران دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز در این نشست با ارائه گزارش اقدامات خود در راستای خدمت‌رسانی به جامعه عشایر، نسبت به ارائه برنامه و هماهنگی برای انجام خدمات مختلف فرهنگی و آموزشی در این مناطق قول مساعد دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها