فرمانده انتظامی استان ؛

دستگیری ۵۷ نفر سارق و مالخر در خراسان شمالی

اسدالله ابراهیمی ـ خبرنگار جام جم ـ فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۵۷ نفر سارق و مالخر و کشف ۱۷۷ فقره انواع سرقت در سطح استان خبر داد .
کد خبر: ۱۴۲۸۶۷۴
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار"سعید مطهری زاده" در رابطه با جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت در سطح استان، بلافاصله موضوع با نهایت جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 
وی با اشاره به اینکه با سرعت عمل کارآگاهان و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، ۵۷ نفر سارق و مالخر شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، افزود: متهمان در بازجویی های بعمل آمده به ۱۷۷ فقره انواع سرقت در سطح استان اعتراف کردند. 
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه سرقت از اماکن خصوصی و دولتی، منزل و مغازه، خودرو و موتورسیکلت و ... از جمله سرقت های به وقوع پیوسته توسط این افراد بود، تصریح کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. 
سردار مطهری زاده با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع و یا مواجه با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. / خراسان شمالی ـخبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها