معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز خبر داد:

آغاز به کار مجدد ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در پارک های اهواز

معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: پس از گذشت دو سال از غیرفعال شدن ایستگاه های ورزش همگانی در پارک ها و بوستان های اهواز به دلیل همه گیری بیماری کرونا، فعالیت این ایستگاه ها از سر گرفته شد.
کد خبر: ۱۴۲۸۵۲۸

جام جم آنلاین - خوزستان، حجت الاسلام حمید رعیتی در این خصوص گفت: با همکاری هیئت ورزش های همگانی اهواز و با هدف ایجاد شور و نشاط و گسترش روحیه ورزشی میان شهروندان عزیز اهوازی، ایستگاه های ورزش در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، در بوستان ها و پارک های اهواز با حضور مربیان ورزشی و آمادگی جسمانی مجدداً فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.  

وی افزود: درحال حاضر این برنامه در پارک ترافیک بهارستان، پارک محله ای پریس، پارک ساحلی کیانپارس، پارک ملت کوروش، پارک شهید سبحانی و پارک رشد باهنر اجرا می شود و امیدواریم به زودی در هر منطقه از مناطق هشتگانه کلانشهر اهواز، دو ایستگاه ورزش داشته باشیم.

معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اهوازعنوان کرد: باتوجه به وضعیت هوای اهواز این برنامه در نیمه دوم سال آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت و از شهروندان عزیز و ورزش دوست انتظار داریم که از این برنامه استقبال خوبی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها