مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر خبرداد؛

پرداخت تسهیلات ویژه به زوج های متولد دهه 60 ساکن در روستاها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با بیان اینکه به زوج‌های متولد دهه 60 ساکن روستاها تسهیلات ویژه‌ای پرداخت می‌شود گفت: به این زوج‌ها در کنار پرداخت وام ازدواج ، مبلغ 500 میلیون تومان تسهیلات برای مسکن، ازدواج و اشتغال تعلق می‌گیرد
کد خبر: ۱۴۲۸۴۶۵
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر رقیه زنگنه‌نژاد با اشاره به برنامه‌های تدوین شده اظهار کرد: در ستاد جوانی جمعیت استان بوشهر مقرر شد در نیمه دوم امسال رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در 9 کارگروه با حضور خانواده‌ها در راستای تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌ها آغاز به‌کار کند.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر بازی، آموزش، مهارت‌های زندگی و طرح‌های حوزه جوانی جمعیت را از جمله موضوعات رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه دانست و بیان کرد: این مهم در بوشهر به‌عنوان استان پایلوت کشوری آغاز به‌کار می‌کند.
 
وی با بیان اینکه مسئولان، کارشناسان و مجریان برنامه رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در استان بوشهر مستقر می‌شوند خاطرنشان کرد: در حوزه ازدواج مقرر شد که همه شهرستان‌ها، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها از ظرفیت مجموعه تبیان و همدم در موضوع ازدواج استفاده کنند.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر اضافه کرد: مجموعه یاد شده ملی است و شرایط همسان‌گزینی زوج‌ها ایجاد می‌کنند و در همین راستا در حوزه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای دهه شصتی‌های ساکن روستاها که زوج و زوجه متولد دهه 60 باشند تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.
 
زنگنه‌نژاد اضافه کرد: به این زوج‌ها در کنار پرداخت وام ازدواج بانک‌ها، مبلغ 500 میلیون تومان تسهیلات برای مسکن، ازدواج و اشتغال تعلق می‌گیرد.
 
وی بیان کرد: در حوزه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تأکید شد با یک جدیتی افراد متقاضی که در صف انتظار هستند هر چه سریعتر تسهیلات خود را دریافت کنند.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 115 درصد تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان بوشهر محقق شده است گفت: تلاش می‌‌شود زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در نیمه دوم امسال به جامعه هدف افزایش یابد و صف انتظار به کمترین حد خودش در سطح استان برسد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها