با هدف کاهش بار ترافیکی و ایمنی منطقه؛

مسیر ورودی تعویض پلاک یزد تغییر می‌کند

یزد- شهردار یزد با اشاره به ایجاد بلوار شهیدان پارسائیان و تقاطع اتصالی آن به بلوار سردار فلاح زاده گفت: با موافقت فرمانده انتظامی استان یزد، مسیر ورودی تعویض پلاک یزد تغییر می‌کند.
کد خبر: ۱۴۲۸۴۲۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، ابوالقاسم محی الدینی با اشاره به دیدار با فرمانده انتظامی استان، اظهار داشت: در این دیدار پیرامون موضوعات مختلفی از جمله مسکن پرسنل نیروهای انتظامی، موضوعات فرهنگی و اجتماعی و موضوع دسترسی پلاک گذاری صحبت شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به احداث بلوار شهیدان پارسائیان و تقاطعی که به دنبال آن ایجاد می شود تا این بلوار به بلوار سردار فلاح زاده متصل شود، با توجه به اینکه این قسمت تبدیل به محدوده شهری می‌شود، نیاز به تغییر دسترسی مرکز تعویض پلاک داریم.

شهردار یزد گفت: از این رو مباحث لازم صورت پذیرفت و با موافقتی که سردار بهدانی فرد داشتند مقرر شد طراحی لازم صورت پذیرد تا با ایجاد دسترسی به پشت ساختمان، علاوه بر اینکه این موضوع برطرف شود، جلوی ورود ماشین های سنگین که قبلا برای شهروندان مشکلاتی ایجاد می‌کردند به داخل محدوده شهری گرفته شود.

وی ادامه داد: برای اینکه این اتفاق رخ دهد ادارات محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و راه و شهرسازی استان نیاز است که همکاری با شهرداری را داشته باشند و همچنین پس از آماده شدن طرح، باید موضوع در شورای ترافیک استان به تصویب برسد تا بتوانیم اقدام به اجرای آن کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها