سازمان فضای سبز شهرداری اصفهان:

نظرسنجی باغ زیبای گلهای اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از پیشرفت 75 درصدی سازه ای تصفیه خانه فاضلاب چادگان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۷۶۱۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ در جلسه ای که با حضور مدیرعامل ،پیمانکار و مشاور پروژه  به منظور پیگیری و تسریع در روند اجرای تصفیه خانه فاضلاب چادگان برگزار شد حسین اکبریان افزود:  باید برنامه ریزی دقیق  درخصوص تکمیل  پروژه تصفیه خانه فاضلاب چادگان در  زمان مقرر در دستور کار قرار گیرد و راهکارهای لازم جهت رفع موانع احتمالی پیش بینی شود.

وی افزود:احداث این پروژه با سیستم لجن فعال و تصفیه تکمیلی اولترافیلتراسیون UF که یکی از پیشرفته ترین سیستم های تصفیه است، در استان اصفهان در حال اجرا است.  

وی با اشاره به روند احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان، گفت: احداث این تصفیه خانه از سال1392 با صرف هزینه ای بالغ بر 190 میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون به لحاظ سازه ای به 75درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و برای تکمیل آن به 180 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی افزود: برای برخورداری مردم چادگان از خدمات شبکه فاضلاب باید 58 کیلومتر خط انتقال و شبکه  جمع آوری فاضلاب اجرا شود که تاکنون 34 کیلومتر آن اجرا شده است و پس از در مدار قرار گرفتن تصفیه خانه فاضلاب، زمینه های واگذاری انشعابات فاضلاب به نقاطی که شبکه فاضلاب در آن اجراء شده فراهم می شود.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها