استاندار کردستان گفت: راه‌آهن همدان سنندج هفته آینده با حضور رییس جمهور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۴۲۷۵۳۰
نویسنده سید دارا سیدعباسی

جام جم آنلاین، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان برگ زرینی در تاریخ افتخارات مردم انقلابی ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در محوطه دانشگاه تهران و تبعید حضرت امام خمینی(ره) سه  واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که هرکدام به نوبه خود نقش مهمی در انقلاب ایران داشته‌اند.

استاندارکردستان از ۱۳ آبان به عنوان نماد استکبارستیزی ملت ایران نام برد و افزود: ملت ایران همواره نشان داده که در برابر ظلم و ستم و استکبار ایستاده و کوتاه نمی‌آیند و همین مهم به الگویی برای آزادی‌خواهان و استکبارستیزان جهان تبدیل شده است.

وی آمریکا را شیطان بزرگ و رژیم غاصب کودک‌کش صهیونیستی را مظهر فساد، طاغوت، پلیدی و زشتی‌ها خواند و عنوان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیست امروز با کمک شیطان بزرگ نسل کشی را در فلسطین راه انداخته که دل هر انسانی را به درد می‌آورد در چنین شرایطی شبکه‌های معاند بسان همیشه دنبال وارونه‌ نشان دادن واقعیت و جابجا کردن جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد هستند و در برابر این همه ظلم سکوت کرده‌اند.

استاندار کردستان تاکید کرد: با وجود تمام توطئه‌ها و تبلیغات دروغین، حمایت از ملت مظلوم فلسطین فراگیر شده و امیدواریم هر چه زودتر شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس شریف باشیم.

زارعی‌کوشا در ادامه حضور در ویژه برنامه‌ها و راهپیمایی ۱۳ آبان را در شرایط فعلی ضروری دانست و گفت: باید راهپیمایی ۱۳ آبان پرشورتر از سال‌های گذشته در استان برگزار شود.

وی همچنین بر تبیین جنایات استکبار جهانی برای نسل جوان تاکید کرد و افزود: باید از هر فرصت و بستری برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تبیین جنایات رژیم صهیونیستی بهره بگیریم.

زارعی کوشا در ادامه تصریح کرد: افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید به موضوعات کاملا مسلط و زبان گفت‌وگو با دانش‌آموزان و نسل جوان را بلد باشند.

استاندار کردستان عنوان کرد: تبیین جنایات استکبار جهانی برای دانش‌آموزان و نسل جوان در قالب پویش‌ها و برنامه‌های تبیینی و زبان هنرمندانه نیاز ضروری است باید با تولید و نشر محتواهای کیفی و تاثیرگذار سطح آگاهی دانش‌آموزان را از چرایی دشمنی ایران با آمریکا بالا ببریم در این راستا باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده شود.

وی عنوان کرد: هفته آینده به امید خدا با حضور رئیس‌جمهور شاهد افتتاح راه‌آهن همدان ـ سنندج و پروژه‌های آبرسانی که یکی از مطالبات 18ساله کردستانی‌هاست خواهیم بود.

زارعی‌کوشا افزود: مراسم استقبال مردمی از رئیس‌جمهور در سنندج و دو شهرستان دیگر برگزار می‌شود و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سفر دوم 5 تا 6 هزار میلیارد تومان اعتبارات تکمیلی به استان اختصاص خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها