مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم ۱۷ طرح آموزشی در بشاگرد به بهره‌برداری رسیده است، گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) حامی مدرسه سازی در مناطق محروم است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم ۱۷ طرح آموزشی در بشاگرد به بهره‌برداری رسیده است، گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) حامی مدرسه سازی در مناطق محروم است.
کد خبر: ۱۴۲۷۲۹۵
هرمزگان-جام جم انلاین- مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم ۱۷ طرح آموزشی در بشاگرد به بهره‌برداری رسیده است، گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) حامی مدرسه سازی در مناطق محروم است. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان ، مهدی باوقار زعیمی در خصوص پروژه‌های شهرستان بشاگرد اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵ پروژه در قالب ۳۴ کلاس درس با زیربنایی بالغ بر سه هزار و ۸۵ مترمربع در شهرستان بشاگرد در دست اجرا است. وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه ها در شهرستان بشاگرد ۸۵۰ دانش آموز از مدرسه استاندارد و ایمن برخوردار خواهند شد. مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ابراز داشت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۱۷ پروژه در قالب ۳۴ کلاس درس بازیربنایی بالغ بر ۶ هزار و ۹۴۸ مترمربع در شهرستان بشاگرد به بهره‌برداری رسیده است. باوقار همچنین با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی در کشور۵.۲ مترمربع است، افزود: در حال حاضر وضع موجود سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان ۴.۸ مترمربع بوده و در شهرستان بشاگرد این رقم به ۶.۴۸ مترمربع می رسد و این شهرستان سرانه فضای آموزشی بیش از رقم متوسط کشوری را داراست. وی در ادامه ضمن قدردانی ازهمراهی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) ، گروه‌های جهادی و بخش خصوصی در پروژههای مدرسه سازی در مناطق محروم اظهار کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حال حاضر سه پروژه در قالب ۱۴ کلاس درس در شهرستان بشاگرد در دست اجرا دارد. مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ادامه داد: این بنیاد از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون چهار مدرسه و ۲ خوابگاه در قالب ۱۲ کلاس درس را به فرزندان این مرزوبوم تقدیم کرده است. به گفته باوقار، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تعمیرات ۲ مدرسه شبانه‌روزی در قالب ۳۵ کلاس درس را نیز انجام داده است. وی تصریح داشت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکنون نقش برجسته ایی در رفع مشکلات مناطق محروم و مناطق خسارت دیده ناشی از بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله در استان هرمزگان داشته است و همراه و همیار مجموعه نوسازی مدارس در احداث مدارس در جای جای استان بوده است. این مسوول ضمن قدردانی از نگاه ویژه دولت و رییس نوسازی مدارس کشور به شهرستان بشاگرد خاطرنشان کرد: ساخت مدرسه در مناطق محروم یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین اقدامات دولت بوده و برقراری عدالت آموزشی، عدالت اجتماعی و فراهم آوردن امکانات تحصیلی برای همه دانش‌آموزان در همه نقاط استان یکی از اولویت های مهم دولت است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها