تجلیل از قضات و کارمندان ساعی و نمونه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان

  درآیینی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی،نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان و دادستان کرمان از قضات و کارکنان ساعی و نمونه در دادسرای عمومی وانقلاب کرمان تجلیل شد.
کد خبر: ۱۴۲۷۱۷۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رئیس کل دادگستری استان کرمان از عزم جدی دستگاه قضایی استان برای رسیدگی و مختومه کردن پرونده های کثیرالشاکی و مسن خبرداد و گفت:در این رابطه کارگروه تعیین و تکلیف پرونده های کثیرالشاکی و مسن در دادگستری استان کرمان تشکیل شده است. 
 
حجت السلام والمسلمین ابراهیم حمیدی،در نشست قضایی با قضات دادسرای عمومی و انقلاب کرمان،اظهارداشت:درراستای اجرای دستورات ریاست معزز قوه قضائیه مقرر گردیده است باهمکاری قضات و کارکنان اداری،بخش زیادی از پرونده های مسن وکثیرالشاکی تا پایان سال تعیین و تکلیف شوند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اعلام کرد:یکی از اولویت های مهم دراجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه موضوع کاهش اطاله دادرسی وکاهش پرونده های قضایی به ویژه پرونده های مسن و کثیرالشاکی است.
 
رئیس شورای قضایی استان کرمان با اشاره به اینکه زمان بربودن رسیدگی به پرونده ها،یکی از عوامل نارضایتی مراجعان به دستگاه قضایی محسوب می شود،خاطرنشان ساخت:دراین رابطه کارگروهی با مدیریت معاونین دادگستری استان کرمان درجهت ساماندهی و کاهش پرونده های پرونده های مسن تشکیل شده است و امیدواریم تاپایان سال بخش عمده این پرونده ها تعیین و تکلیف شوند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان ضمن تشکر از زحمات بی وقفه قضات و کارکنان دادگستری کرمان،کمبود نیروی انسانی و تجهیزات و نبود فضای فیزیکی مناسب را مشکلات پیش روی دستگاه قضایی استان برشمرد.
 
مهدی بخشی،دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان نیزضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شعب دادستانی،ازحمایت های شورای قضایی استان به ویژه رئیس کل محترم دادگستری استان از مجموعه دادسرای مرکز استان تشکر و قدردانی کردوگفت:همراهی و هماهنگی و پشتیبانی شورای قضایی از دادستانی مرکزاستان کرمان نقش بسزایی در ارتقای امنیت دراستان دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها